تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل بودجه چهار هزار میلیارد ریالی شهرداری اراک به شورا


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تحویل بودجه چهار هزار میلیارد ریالی شهرداری اراک به شورا استان‌ها > مرکزی - بودجه پیشنهادی چهار هزار و ده میلیارد ریالی شهرداری کلانشهر اراک، عصر دیروز در صحن رسمی شورای شهر اراک برای بررسی تحویل شورای شهر شد.

به گزارش خبرآنلاین شهردار اراک پس از تقدیم بودجه با اشاره به اینکه 352 میلیارد ریال از بودجه در بخش هزینه ای و خدمات اداری در نظر گرفته شده است افزود: 705 میلیارد ریال نیز در بخش خدمات شهری و در حوزه عمران شهری نیز بالغ بر دو هزار و 952 میلیارد ریال برای سال آتی پیش بینی شده است. محمد ابراهیم عباسی تصریح کرد: 26.38 صدم درصد از بودجه پیش بینی شده برای هزینه های اداری و خدماتی و72.62 صدم درصد نیز در بخش هزینه های عمرانی و بهبود توسعه شهری در نظر گرفته شده است.
پس از صحبت های شهردار، آجرلو یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده در مقایسه با بودجه 10 هزار و 210 میلیارد ریالی امسال شهرداری با کاهش قابل توجه ای همراه شده است ادامه داد: شهرداری باید در خصوص دلایل این کاهش ،پاسخ مناسبی به شورای شهر و مردم ارائه دهد و همچنین گزارش کاملی از میزان تحقق بودجه سال جاری در بخش های مختلف ارائه شود.
غلامعباس آجرلو گفت: متاسفانه بحث بودجه و میزان تحقق آن در سال جاری ، مورد توجه شورا قرار نگرفت در حالی که باید برای بررسی میزان تحقق بودجه و موانع و مشکلات موجود در این راستا پیگیری بیشتری انجام می شد.
کاظمی عضو دیگر شورای کلانشهر اراک نیز بیان داشت:بر اساس گزارشات ارائه شده ، بخش زیادی از بودجه امسال شهرداری محقق نشد در حالی که شهرداری می توانست برای درآمدزایی از طریق منابع پایدار و جذب مشارکت بخش خصوصی اقدامات و فعالیت بیشتری انجام دهد که متاسفانه آنچه مورد انتظار بود انجام نشد.
منوچهر کاظمی افزود: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری قابل قبول نیست و با این روش نمی توان هیچ اقدام مثبتی انجام داد و شرایط خوبی برای رسیدن به اهداف توسعه شهری انتظار نمی رود در حالی که باید اقدامات و برنامه ریزی شهرداری در لایحه بودجه متناسب با نام کلانشهر اراک باشد.

کلید واژه ها: استان مرکزی - شهرداری ها -




سه شنبه 6 بهمن 1394 - 09:27:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن