تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت ۲ میلیارد ریالی قاچاقچیان برنج در سرباز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان برنج در سرباز به ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سیدمرتضی مدنی فدکی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: افرادی که در یکی از روستاهای شهرستان سرباز اقدام به ورود غیرقانونی برنج از کشور پاکستان و دپوی آن می نمودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)شناسایی شدند.
وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری مأمورین پلیس آگاهی شهرستان سرباز این افراد را دستگیر و بالغ بر 32 تن برنج با ارزش بیش از 1 میلیارد و 165 میلیون ریال از آنان کشف و پرونده متشکله جهت انجام تشریفات قانونی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر ارسال شد.
سید مرتضی مدنی فدکی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر پس از بررسی پرونده و اخذ اظهارات متهمین و همچنین با توجه به نوع کالای قاچاق و شواهد و مدارک موجود اقدام به صدور رأی نمود .
وی تصریح کرد : با توجه به رأی صادره ، متهم ردیف اول به علت قبول نمودن مالکیت کالا علاوه بر ضبط برنج های مکشوفه به میزان یک میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد همچنین متهمین ردیف های دوم و سوم پرونده نیز به دلیل معاونت در جرم هر کدام 360 میلیون ریال ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
محکومیت ۲ میلیارد ریالی قاچاقچیان برنج در سرباز






سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن