تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میوه قاچاق سفره شب عید را پر می کند/کشاورزان دست از تولید شسته اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: نماینده مردم خوی در مجلس با انتقاد از اوج گیری واردات قاچاق میوه به کشور همزمان با نزدیک شدن به شب عید،گفت: نبود نظارت بر مبادی ورودی و سود کلان سودجویان نابودی تولید ملی را به همراه داشته است.
موید حسینی صدر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با انتقاد از اوج گیری واردات قاچاق میوه به کشور همزمان با نزدیک شدن به شب عید،گفت: با توجه به اینکه هیچ کمبودی در کشور برای تامین میوه شب عید مردم نداریم،هر نوع وارداتی در این زمینه چه به صورت قانونی و چه به صورت قاچاق باید تحت پیگیری قانونی قرار بگیرد.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر اینکه واردات میوه به کشور عرضه تولید داخلی را با مشکلات بسیاری مواجه می کند،افزود:درحال حاضر بسیاری از میوه هایی که در بازار وجود دارد به صورت قاچاق به کشور وارد شده است.
وی با بیان اینکه کیفیت میوه قاچاق به مراتب کمتر از تولید ملی است،تصریح کرد: کشاورزان با ادامه روند قاچاق میوه انگیزه ای برای تولید نداشته و دست از کار خواهند شست.



تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی، گفت: حمایت از تولید ملی تنها به ارایه تسهیلات و مشتقات تولید محدود نمی شود؛بلکه دولت برای حمایت از تولید باید جدیت بیشتری برای مقابله با قاچاق به خرج دهد.
حسینی صدر با بیان اینکه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]
میوه قاچاق سفره شب عید را پر می کند/کشاورزان دست از تولید شسته اند



میوه قاچاق سفره شب عید را پر می کند/کشاورزان دست از تولید شسته اند






سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن