تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری‌های پکن-دوشنبه برای مبارزه با تروریسم و افراط تقویت می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
همکاری‌های پکن-دوشنبه برای مبارزه با تروریسم و افراط تقویت می‌شود
رئیس کمیته امنیت ملی تاجیکستان در سفر به چین با وزیر امنیت عمومی این کشور دیدار و بر همکاری‌ پکن-دوشنبه برای مبارزه با تروریسم و افراط تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: همکاری‌های پکن-دوشنبه برای مبارزه با تروریسم و افراط تقویت می‌شود



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، شب گذشته «سای مومن یتیم اف» رئیس کمیته امنیت ملی تاجیکستان با «گوا شینکن» وزیر امنیت عمومی چین در پایتخت این کشور با یکدیگر دیدار کردند. شینکن در گفت‌وگو با یتیم اف گفت: دوشنبه و پکن همکاری‌های خود را در مبارزه با تروریسم، افراطگرایی و جدای‌خواهی تقویت خواهند کرد. شینکن همچنین خواستار واکنش موثر هر 2 کشور در برابر خطرات احتمالی در منطقه شد و بر همکاری دو طرف در جهت برقرای امنیت در منطقه تاکید کرد. یتیم اف به نوبه خود با تشکر از کمک‌های چین طی سالیان اخیر به دوشنبه، تاکید کرد: تاجیکستان برای تقویت همکاری در مبارزه با تروریسم، افراطگرایی و جدایی خواهی و مسائل دیگر امنیتی همچنین برای واکنش مشترک در برابر هر نوع خطر و چالش آماده است. کنترل مرزها و آموزش کارمندان نهادهای انتظامی و امنیتی از دیگر موضوع محوری این نشست بود.

94/11/06 - 08:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن