تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813163415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبداله جاسبی، مصطفی جعفری، پیمان اخوان، مرتضی پیری بررسی ابعاد و ویژگی های اجتماع های کاری در صنایع سازمان هوافضا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عبداله جاسبی، مصطفی جعفری، پیمان اخوان، مرتضی پیری
بررسی ابعاد و ویژگی های اجتماع های کاری در صنایع سازمان هوافضا
اجتماع های کاری و متغیرهای سازمانی به ترتیب هر کدام دارای چهار بُعد اصلی «هدایت اجتماع ها، ویژگی اعضا، ساختار اجتماع و هدف» و «زیرساخت فناوری، ویژگی وساختار سازمان، ویژگی های اعضای سازمان و هدف های کلان سازمان» هستند.

خبرگزاری فارس: بررسی ابعاد و ویژگی های اجتماع های کاری در صنایع سازمان هوافضا



چکیده اجتماع های کاری یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذار در استقرار مدیریت دانش است. هدف اصلی این تحقیق، شناسایی متغیرهای سازمانی اثرگذار بر اجتماع های کاری و بررسی اثر آنها بر ابعاد ساختاری اجتماع های کاری است، به همین منظور ضمن ارائه یک الگوی نظری در مورد رابطه متغیرهای سازمانی و مولفه های اجتماع کاری، از الگوی معادله های ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزیی به منظور تبیین این رابطه استفاده شده است. در این پژوهش 84 اجتماع کاری از پنج صنعت کروز، پدافند بُرد متوسط، ضد زره، بالستیک و پدافند بُردبلند بررسی شده اند. نتایج نشان می دهد که اجتماع های کاری و متغیرهای سازمانی به ترتیب هر کدام دارای چهار بُعد اصلی «هدایت اجتماع ها، ویژگی اعضا، ساختار اجتماع و هدف» و «زیرساخت فناوری، ویژگی وساختار سازمان، ویژگی های اعضای سازمان و هدف های کلان سازمان» هستند و نوع ساختار اجتماع های کاری در پنج حوزه بررسی شده از صنایع سازمان هوافضا با توجه به اثر متغیرهای سازمانی آنها متفاوت خواهد بود. نویسندگان: عبداله جاسبی، مصطفی جعفری، پیمان اخوان، مرتضی پیری فصلنامه راهبرد دفاعی  - سال سیزدهم، شماره 49، بهار 1394. برای مشاهده کامل مقاله روی فایل مقابل کلیک کنید. 

 

http://fna.ir/A4EIY2




لینک را کپی کنید


94/11/06 - 03:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن