تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815086339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر ستاد انتخابات اردبیل خبر داد آمادگی 1235 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر ستاد انتخابات اردبیل خبر داد
آمادگی 1235 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در اردبیل
دبیر ستاد انتخابات اردبیل از تدارک یک‌هزار و 235 شعبه اخذ رأی برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آمادگی 1235 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در اردبیل



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ستاد انتخابات استان اردبیل، ماریا موسوی اظهار کرد: از این تعداد شعب اخذ رأی 799 شعبه ثابت و 436 صندوق سیار هستند که نسبت به جمع‌آوری آرای مردم تلاش می‌کنند. وی به تفکیک شعبات روستایی و شهری اخذ رأی نیز اشاره کرد و گفت: 762 شعبه اخذ رأی در روستاها پیش‌بینی شده و 473 شعبه اخذ رأی نیز در مناطق شهری فعالیت می‌کنند. دبیر ستاد انتخابات استان بیشترین شعب اخذ رأی را مربوط به حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با 478 شعبه بیان کرد و افزود: پارس‌آباد و بیله‌سوار با 247 شعبه، حوزه انتخابیه گرمی با 131 شعبه، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر با 159 شعبه و خلخال و کوثر نیز با 220 شعبه بستر جمع‌آوری آرای مردم را فراهم می‌کنند. موسوی تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است تا در هفتم اسفندماه یک انتخابات سالم، کم حاشیه، بی‌دغدغه و همراه با مشارکت بالای مردم را شاهد و ناظر باشیم.

94/11/05 - 18:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن