تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820835498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی خبر داد صادرات فرآورده‌های خام دامی از خراسان رضوی به 30 کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی خبر داد
صادرات فرآورده‌های خام دامی از خراسان رضوی به 30 کشور
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی از صادرات انواع دام و فرآورده‌های خام دامی با نظارت و مجوز بهداشتی دامپزشکی استان به 30 کشور جهان خبر داد.

خبرگزاری فارس: صادرات فرآورده‌های خام دامی از خراسان رضوی به 30 کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی، مجید روحانی‌نژاد اظهار کرد: انواع دام و فرآورده‌های خام دامی با نظارت و مجوز بهداشتی دامپزشکی استان به 30 کشور جهان صادر می‌‌شود. مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی ادامه داد: میزان صادرات انواع دام و طیور و کالاهای مرتبط در مدت 10 ماهه امسال بیش از 49 هزار تن بوده که برای این میزان ارزش دلاری معادل با 59 میلیون دلار در قرنطینه‌های دامپزشکی استان به ثبت رسیده است. وی، مقصد صادرات استان را کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس ذکر کرد و افزود: تخم‌مرغ خوراکی با وزن 32 هزارتن و ارزش دلاری 17 میلیون دلار در صدر کالاهای صادراتی این گروه قرار گرفته که مقصد عمده این فرآورده کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان بوده است. روحانی نژاد اظهار داشت: صادرات خوراک آماده دام و طیور نیز با وزن هزار و 800 تن و ارزش دلاری 710 هزار دلار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 102 درصد رشد داشته و مقصد عمده کالاهای این گروه کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان بوده است.

94/11/05 - 15:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن