تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813110388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست هیئت کشتی خراسان رضوی خبر داد درخشش کشتی‌گیران خراسان رضوی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست هیئت کشتی خراسان رضوی خبر داد
درخشش کشتی‌گیران خراسان رضوی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور
سرپرست هیئت کشتی خراسان رضوی از کسب یک طلا، نقره و برنز توسط کشتی‌گیران خراسانی در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: درخشش کشتی‌گیران خراسان رضوی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمود یعقوبی به برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان عمومی کشور اشاره و اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 327 کشتی‌گیر از 30 استان در قالب 31 تیم در هفت دور و با انجام 353 کشتی در خانه کشتی تهران برگزار شد که در این رشته امین خدابخش در وزن 55 کیلوگرم با شکست حریفان خود مدال طلای مسابقات را به دست آورد. سرپرست هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه داد: امیرحسین خوشدل دواجری و رامین کیان‌نژاد به ترتیب در اوزان 60 و 84 کیلوگرم مقام‌های سوم و پنجم را کسب کردند. وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی گفت: این رقابت‌ها نیز با شرکت 361 کشتی‌گیر از 29 استان در قالب 30 تیم در 8 دور و با انجام 388 کشتی در خانه کشتی تهران برگزار شد که در پایان اسماعیل رحیمی در وزن 96 کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد و جواد فراز فاروجی و مصطفی کلاوی نیز در اوزان 50 و 55 مقام پنجمی را از آن خود کردند.

94/11/03 - 11:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن