تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خواستار شد ضرورت برگزاری نمایشگاه مد و لباس در خراسان‌رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خواستار شد
ضرورت برگزاری نمایشگاه مد و لباس در خراسان‌رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: موقعیت استان به گونه‌ای است که برگزاری یک نمایشگاه مد و لباس را می‌طلبد؛ اما هنوز نتوانسته‌ایم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، این نمایشگاه را برگزار کنیم.

خبرگزاری فارس: ضرورت برگزاری نمایشگاه مد و لباس در خراسان‌رضوی



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید سرابی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در رابطه با این ستاد تشکیل کارگروه مد و لباس بود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: عرصه مد و لباس دارای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی بوده که یک کارگروه مشخص در کشور دارد و در قالب آن 86 آیین‌نامه تدوین شده است. وی بیان کرد: جلسات خوبی را در حوزه مد و لباس برگزار کرده‌ایم که در تمام آنها به عفاف و حجاب توجه ویژه شده است و دستگاه‌های مرتبط و موثر در این امر هم برای حضور دعوت شدند. سرابی عنوان کرد: باید گفت در سطح کشور وضعیت ممتازی داریم آن هم به گونه‌ای که در جشنواره مد و لباس فجر استان خراسان رضوی پیشتاز است اما مهم‌ترین محدویت مقابل ما قاچاق و واردات بی‌رویه لباس و مدها از خارج کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود چنین محدودیتی شاهد این هستیم که بخشی از جامعه مد و لباس خارجی مصرف می‌کنند لذا هماهنگی با صندوق کارآفرینان صورت گرفت که در ادامه وام‌هایی به فعالان مد و لباس ارائه شود تا بهتر بتوانند فعالیت کنند. سرابی تاکید کرد: موقعیت استان به گونه‌ای است که برگزاری یک نمایشگاه مد و لباس را می‌طلبد اما هنوز نتوانسته‌ایم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد آن را برگزار کنیم.

94/10/29 - 16:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن