تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804040119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در لرستان: دانشجویان علوم قرآنی پرچمداران این کتاب آسمانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان:
دانشجویان علوم قرآنی پرچمداران این کتاب آسمانی هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دانشجویان دانشکده علوم قرآنی پرچمداران قرآن هستند و در این زمینه رسالت سنگینی به دوش دارند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان علوم قرآنی پرچمداران این کتاب آسمانی هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم قرآنی شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: همانطوری که در گذشته قول داده‌ایم که دانشکده علوم قرآنی لرستان منحل نشود امروز به قول خود وفادار بوده‌ایم و این دانشکده دیگر منحل شدنی نیست و در حال گسترش است. وی با اشاره به اینکه کسانی که تمسک به قرآن پیدا کنند آینده روشنی دارند، عنوان کرد: قرآن سند هدایت بشری است و طریقه راهنما و آموزنده مسیرالله است. امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی قرآن به عنوان تنها کتاب الهام‌بخش به دنیا معرفی شده است از این رو همه استکبار تلاش می‌کنند که قرآن‌هراسی را رواج دهند زیرا سیاست‌گران مادی غرب با این کتاب آشنایی کامل دارند و تمام تلاش خود را برای قرآن‌هراسی به کار گرفته‌اند. نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: همه جنجال غرب علیه ایران اسلامی برای این است که حاکمیت قرآن اتفاق نیفتد اما امروز شاهد این هستیم که قرآن تنها کتاب الهام‌بخش به دنیا معرفی شده است و وقتی که مقام معظم رهبری در دو نامه خود به جوانان دنیا می‌فرماید جوانان با مطالعه به قرآن راه خود را ادامه دهند سیاست‌گران غرب قرآن‌هراسی و هجمه علیه ایران را در پیش گرفته‌اند. میرعمادی عنوان کرد: تمسک به قرآن مایه نجات است و باید گفت ریشه همه انحرافات فکری، سیاسی، عقیدتی در جدایی از قرآن و عترت است وی گفت: امروز مهمترین مشکل جهان غرب دوری از معنویت است و تنها راه‌حل تمسک به قرآن، نماز و ولایت است. نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دانشجویان دانشکده علوم قرآنی پرچمداران قرآن هستند و رسالت بسیار سنگینی را به دوش دارند. میرعمادی تصریح کرد: استان لرستان یک استان ولایتمدار است و مراجع بزرگی همواره این مردم را مانند آیت‌الله بروجردی پشتوانه خود دانسته و این نشان می‌دهد که مردم این استان در مسائل دینی و قرآنی در گذشته و حال استقبال کرده‌اند. امام جمعه خرم‌آباد گفت: برای ثبت‌نام حوزه‌ها پیشنهاد 25 نفر دانشجو داده شد که در این استان بیش از هزار نفر ثبت‌نام کردند و این آمار را ما از 25 نفر به 50 نفر اضافه کرده‌ایم که این نشان می‌دهد مردم دیار لرستان از معنویت بالایی برخوردارند. نماینده ولی فقیه در لرستان از تلاش‌های رئیس پیشین دانشکده علوم قرآنی لرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام جعفر بچاری که به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم قرآنی منصوب شده یک فرد جانباز دوران دفاع مقدس است که 72 ماه حضور در جبهه داشته است. وی از تلاش‌های استاندار لرستان به خاطر حمایت‌های خود از دانشکده علوم قرآنی و به ویژه مسئولان از جمله حجت‌الاسلام خاکباز مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم از زحمات رئیس پیشین دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد تجلیل و حجت‌الاسلام جعفر بچاری به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

94/11/05 - 14:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن