تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طی دهه فجر صورت می‎گیرد افتتاح 15 پروژه منابع طبیعی خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طی دهه فجر صورت می‎گیرد
افتتاح 15 پروژه منابع طبیعی خراسان جنوبی
مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح دو ساختمان اداری در خوسف و خضری در ایام دهه فجر، گفت: 15 پروژه در دهه فجر با اعتبار 800 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: افتتاح 15 پروژه منابع طبیعی خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب‌الله شریفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اجرایی‎شدن برجام، اظهار داشت: زمان تحریم‌ها ما را به توانمندی‌های بسیاری در بحث انرژی هسته‌ای و دفاعیات موشکی و مسائل نانو رساند و ایران را به باور «ما می‎توانیم» نیز رساند. وی گفت: در این چند سال اخیر به عنوان کشوری که تحریم بر آن تسلط پیدا کرده نبودیم و این نشان‎دهنده اقتدار نظام است. مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و فراز و نشیب‌های بسیار انقلاب، افزود: همراهی و حمایت‌ و حضور پرشور مردم در همه صحنه‌ها سبب پیروزی نظام شد و امروزه شکوفایی نظام هر روز نسبت به روز گذشته بیشتر می‌شود. شریفی تصریح کرد: از برکات جمهوری اسلامی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ساخت زیرساخت‌های استانی و روستایی بود که انجام شد هر چند در اشتغال مشکلاتی داریم که آن مربوط به قهر طبیعت می‌شود. وی ادامه داد: اگر خشکسالی نبود مردم در روستاها می‌ماندند و به کشاورزی می‌پرداختند اما اکنون با افت آب‌های زیرزمینی دامداری‌ها و دیم‌کاری‌ها فقیر شده است و این سبب می‌شود که تامین معیشت مردم به سختی انجام شود. مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی با بیان اینکه استان همت دولت را برای تامین معیشت و اشتغال می‌طلبد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برداشتن تحریم‌ها گام‌های موثری برداشته شود و شاهد رشد و شکوفایی بیش از بیش ایران و نظام باشیم. شریفی ادامه داد: میانگین بارندگی استان از ابتدای سال آبی تاکنون 28 میلی‌متر بوده است که این موضوع خودش نشان‌دهنده خشکسالی و مشکلات در استان است. وی افزود: جشن دهه فجر، ارائه نقش کارکنان در پیشبرد اهداف و سیاست‌ها در بخش کشاورزی، آزین‌بندی ادارات در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان، غبارروبی مزار شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از ایثارگران و جانبازان، سخنرانی و جشن در اداره کل با موضوع تاثیر ولایت و پرداختن به نقش کشاورزی در امنیت غذایی، شرکت پرسنل در نماز جمعه‌ها، تشکیل برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر سیاست‌های مقاومت اقتصادی، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم، جشن عشایری و حضور پرشور پرسنل در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های منابع طبیعی در دهه فجر است. مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح دو ساختمان اداری در خوسف و خضری در ایام دهه فجر، گفت: تعداد 15 پروژه در دهه فجر با اعتبار 800 میلیون تومان که در قالب برنامه‌های آبخیزداری، گابیون‌بندی و بندهای خاکی است افتتاح می‌شود. شریفی با بیان اینکه اعتبارات در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در سال جاری مبلغ 16 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که بالغ  بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ماده 180 و بالغ بر 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی بود است.

94/11/05 - 14:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن