تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812968428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی نخستین کتابخانه تخصصی ورزش در اشکذر


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگار اشکذر نیوز از راه اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی به همت خیر اشکذری آقای کلانتریان در اشکذر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر از راه اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی با همت خیّر اشکذری آقای کلانتریان در اشکذر خبر داد.
دشت آبادی در این رابطه گفت: آقای کلانتریان با توجه به صحبت هایی که با رئیس پیشین این اداره داشت مکان بالایی استخر کلانتریان را برای ایجاد یک کتابخانه تخصصی ورزش در نظر گرفته بود.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سالن بالایی استخر مکانی بزرگ برای کتابخانه است با صحبت هایی که با آقای کلانتریان صورت دادیم میتوان از آن برای ورزش های دیگر استفاده نمودکه در این رابطه رئیس هیئت ورزشهای همگانی از ما درخواست کرده است که در آن مکان تجهیزات و لوازم ورزشی مناسب با ورزش های همگانی استقرار پیدا کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر افزود: با توجه به اینکه آقای کلانتریان در حدود مبلغ ۱۳۰میلیون ریال برای خرید کتاب های تخصصی ورزش اختصاص داده اند و کتاب هایی نیز تهیه شده است ما درحال جستجو برای پیدا کردن مکان مناسبی برای راه اندازیاین کتابخانه هستیم. [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن