تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813147970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در برجام به دنبال بازپس گیری حقوقمان بودیم/دوستی با آمریکا را نمی خواهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت:در برجام به دنبال دوستی با آمریکا نبودیم بلکه خواهان بازپس گیری حقوقی چون غنی سازی اورانیوم و دفع تحریم های ظالمانه بودیم.
"ابراهیم آقامحمدی" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، در واکنش به اظهارات "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه توافق هسته ای به معنای پایان مشکلات آمریکا با ایران نیست، گفت: خوی شرارت بار سردمداران آمریکا آنان را لحظه ای آرام نمی گذارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: مقامات آمریکایی به دلیل آنکه وجودشان مملو از خوی استکباری است، دنیا را تسلیم شده خود می دانند.
وی افزود: کشور ما با انقلاب اسلامی اش توانست زنجیر استعمار و سیادت این کشور مستکبر را در هم شکند و به همین دلیل مزدوران آمریکایی با ما در عنادند.
آقامحمدی با بیان اینکه این عناد و کینه هر از چندگاهی بروز می یابد تصریح کرد: مقامات مزدور آمریکا هنوز از فضایی که شاه ایران با نوکری اش برایشان فراهم کرده بود خارج نشده اند.
نماینده خرم آباد با بیان اینکه هیچ وقت به آمریکایی ها اعتماد نداشته ایم، گفت: ما آن ها را دشمن خود می دانیم و مسلماً از دشمن نیز نمی توان انتظار دوستی داشت و اظهارات گاه و بیگاه مقامات آمریکا علیه کشورمان تازگی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه دوستی با آمریکا ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
در "برجام" به دنبال بازپس گیری حقوقمان بودیم/دوستی با آمریکا را نمی خواهیم






دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن