تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت در برجام، انزوای آمریكا و اسرائیل را به دنبال داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: موفقیت در برجام، انزوای آمریكا و اسرائیل را به دنبال داشت استاندار چهارمحال و بختیای گفت: موفقیت در برجام، باعث انزوای آمریكا و اسرائیل شده است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي ساعت 08:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتكی در شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رسیدن به موفقیت در برجام، موفقیت بسیار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
وی تأكید كرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل، به منظور رسیدن به اهداف خاص خود و برای جلوگیری از كسب موفقیت در برجام، تلاش های فراوانی را انجام داد.
سلیمانی دشتكی افزود: آمریكا نیز قصد داشت تا بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یك پشتیبان معین در منطقه پیدا كند كه موفق نشد.
وی تصریح كرد: مبارزات ایران در 37 سال گذشته به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توصیه های معظم له، نقش اصلی را برای رسیدن به موفقیت در برجام داشته است.
رئیس شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: دولتمردان یازدهم برای رسیدن به موفقیت در برجام، عزت، حكمت و مصلحت را در نظر گرفتند.
وی اضافه كرد: اسلام هراسی و ایران هراسی، از مهمترین اقدامات استكبار جهانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته بوده كه همواره با شكست مواجه شده است.
سلیمانی دشتكی عنوان داشت: اكنون جبهه متحد قوی علیه ایران شكسته و آمریكا، اسرائیل و استكبار جهانی به انزوا كشیده شده است.
وی اظهار كرد: با توجه به مشكلات ایجاد شده فراوان در سال های اخیر به خاطر موج تحریم های اعمال شده ظالمانه علیه ایران، موفقیت در برجام معجزه نمی كند، اما كشور از حالت ركود در زمینه های مختلف خارج می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در دوران پساتحریم، ایران در زمینه های سیاسی و اقتصادی می تواند به موفقیت های مطلوبی در سطح جهانی دست یابد.
وی یادآور شد: امیدوارم وضعیت تولید، تأمین مواد اولیه، ورود تكنولوژی های جدید، دستیابی به رونق و ارتقای كمی و كیفی شاخص های توسعه ای كشور در سال های آینده با اجرای برجام بهبود پیدا كند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن