تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819609618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی راهیان نور؛هویت و شناسنامه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: راهیان نور یک اردو یا یک سفر معمولی نیست بلکه یک حرکت فرهنگی است و باید در مسیر زندگی فرزندان ایران بدخشد.
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج ، محمود خدمتی در آیین بدرقه دانش آموزان کاشان افزود: اردوی راهیان نور، هویت و شناسنامه ایران است که با خون ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نوشته شده است.
به گفته وی، ما باید شکوه ایثار مردان و زنان مجاهد سالهای دفاع مقدس را زنده نگه داریم و در برابر آنها سر تعظیم فرو بیاوریم و به عنوان یک تکلیف از آن پاسداری کنیم.
وی تصریح کرد: نسل حاضر، سالهای جنگ تحمیلی را تجربه نکرده است اما باید بداند که برای امنیت وآزادی و نظام جمهوری اسلامی در این کشور چه هزینه بالایی پرداخته شده است.
خدمتی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور، رجعت دوباره به تاریخ انقلاب و رشادت هایی است که برای استقرار و اعتلای نظام جمهوری اسلامی انجام شده است.
کارشناس مسوول فعالیتهای دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در سال جاری یک هزار و 400 دانش آموز این شهرستان به مناطق جنوب انجام می شود که نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش یافته است.
جواد لطفی افزود: این اردوها در قالب چهار کاروان و 35 دستگاه اتوبوس از آبان تا نیمه اسفند انجام می شود که 840 نفر دختر و 560 نفر نیز دانش آموزان پسر ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن