تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813179430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت گوشت کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد پرس: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به کاهش قیمت گوشت در بازار گفت: با قطع شدن صادرات قیمت گوشت کاهش یافته است.
اقتصاد پرس :  علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به کاهش قیمت گوشت در بازار گفت: با قطع شدن صادرات قیمت گوشت کاهش یافته است.
وی افزود: در سه هفته اخیر به دلیل صادرات دام زنده به طور میانگین هر هفته هزار تومان قیمت گوشت افزایش یافت اما با قطع صادرات قیمت ها کمی کاهش یافت.
ملکی تصریح کرد: هم اکنون هر کیلو شقه بدون دنبه به قیمت 32 تا 33 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی به ثبات قیمت گوشت تا پایان بهمن اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه قیمت گوشت تغییری نکند مگر اینکه تغییری در صادرات رخ دهد.
وی به این نکته نیز اشاره کرد که از 15 اسفند ماه نوبرانه به بازار وارد می شود و کمبودی در بازار شب عید نخواهیم داشت و از نظر قیمت نیز بازار ثبات خود را به دست می آورد.
ملکی تاکید کرد: باتوجه به اینکه گوشت جز کالاهای مصرفی مردم است باید مسئولان به آن و صادرات دام بیشتر توجه کنند تا شاهد نوسان قیمت در بازار نباشیم. [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه جامع تحلیلی خبری اقتصاد پرس ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد پرس]
[مشاهده در: www.eghtesadpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن