تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان تکواندوکار قزوینی 2 نشان سومی پیکارهای قهرمانی کشور را کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
بانوان تکواندوکار قزوینی 2 نشان سومی پیکارهای قهرمانی کشور را کسب کردند
بانوان تکواندوکار استان قزوین در جریان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آزاد بانوان 2 نشان سومی را از آن خود کردند.

خبرگزاری فارس: بانوان تکواندوکار قزوینی 2 نشان سومی پیکارهای قهرمانی کشور را کسب کردند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با برگزاری نخستین روز از مسابقات قهرمانی آزاد تکواندوی بانوان کشور، برترین‌های اوزان فرد معرفی شدند و نفرات اول و دوم جواز حضور در مرحله اول انتخابی اردوی تیم ملی را
به دست آوردند.
در روز نخست این پیکارها امروز بانوان تکواندوکار استان قزوین عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در چهار وزن نخست موفق شدند دو نشان سومی را برای تیم استان به ارمغان آورند.
بانوان تکواندوکار استان قزوین که در طول سال‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود در میادین کشوری به نمایش گذاشته‌اند و همواره در مسابقات قهرمانی کشور موفق ظاهر شده‌اند، این بار هم در روز نخست رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آزاد بانوان کشور نشان دادند که همچنان برای کسب نشان و به دست آوردن هوگوی تیم ملی از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.
دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب دو نشان سومی بانوان تکواندوکار قزوینی در پیکارهای قهرمانی کشور گفت: بانوان تکواندوکار استان قزوین روند رو به رشد خود را در رده سنی بزرگسالان نشان داده‌اند و یقیناً کسب دو مدال در روز نخست این رقابت‌ها عملکرد خوب و قابل قبولی است.
طیار تقی‌پور افزود: در این پیکارها تهمینه کربلایی و سمیه خان‌بابایی دو بانوی تکواندوکار استان قزوین با قبول شکست مقابل رقبا در مرحله نیمه نهایی به نشان سومی قناعت کردند.
وی اضافه کرد: سمیه خان‌بابایی تکواندوکار وزن منهای 53 کیلوگرم استان قزوین در این پیکارها به همراه زهرا ستاری از تهران به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
به گفته این مسئول، در این وزن فاطمه زهرا شریفی از مازندران و پونه فرجی دیگر تکواندوکار تهرانی سکوهای اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
تقی‌پور خاطرنشان کرد: تهمینه کربلایی‌صادقی دیگر بانوی تکواندوکار استان قزوین نیز که در وزن منهای 62 کیلوگرم به روی شیاپ چانگ رفته بود، در پایان به همراه فاطمه مسکری از البرز عنوان سوم را به دست آوردند و طیبه پارسا از گیلان و نرجس مظاهریان از البرز به ترتیب اول و دوم شدند.
تقی‌پور افزود: تکواندوکاران قزوینی فردا در اوزان زوج و وزن‌های 49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم برای کسب عناوین برتر در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها نفرات اول، دوم و منتخبان کادر فنی به مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 فیلیپین دعوت خواهند شد.
دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین گفت: هدایت این تیم بر عهده کمرانی به عنوان سرمربی، فاطمه صفرپور مربی قزوینی و مهناز حسین‌زاده به عنوان کمک‌مربی خواهد بود.
گفتنی است؛ بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 4 و پنج اردیبهشت‌‌ماه سال 95 در شهر مانیلا فیلیپین برگزار می‌شود.


94/11/04 - 16:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن