تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815810049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرج: دستگاه‌های کرج برای تکمیل پروژه‌ها شتاب بیشتری داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار کرج:
دستگاه‌های کرج برای تکمیل پروژه‌ها شتاب بیشتری داشته باشند
فرماندار کرج گفت: دستگاه‌های کرج برای تکمیل پروژه‌ها شتاب بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های کرج برای تکمیل پروژه‌ها شتاب بیشتری داشته باشند



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، محمدتقی ایرانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: توسعه خدمات رسانی به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است لذا دستگاه‌های کرج در تکمیل پروژه‌ها شتاب بیشتری داشته باشند. وی با بیان اینکه مسئولان باید پروژه‌های قابل افتتاح تا در ایام الله دهه فجر معرفی کنند از روسای ادارات خواست تا ضمن هماهنگی در خصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی تکمیل شده در سطح این شهرستان در ایام مبارک دهه فجر، نسبت به اطلاع رسانی عمومی درخصوص بهره‌برداری از این پروژه‌ها اقدام کنند. فرماندار کرج گفت: امسال، با اجرای برجام و همچنین در پیش بودن انتخابات هفتم اسفند، شاهد افزون شدن نشاط ، روحیه امیدواری و شور و شعف بیشتر در میان مردم در برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی و نیز حضور گسترده آنان در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.
ایرانی افزود: موفقیت دولت در مذاکرات هسته‌ای و اجرای برجام را موجب تسریع حرکت جامعه به سوی توسعه خوانده و اظهار کرد: عقلانیت دولت تدبیر و امید در سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری و وفاداری و شکیبایی 12 ساله ملت ایران، برای حفظ عزت ایران اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و آرما‌ن‌های انقلاب ، به بار نشست و اکنون در آستانه دهه مبارک فجر، سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که با این موفقیت و اتکاء به اقتصاد مقاومتی، شرایط کشور از رکود و تورم خارج شده و تولید و اشتغال در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش رو، حضور شرکت‌های بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی و روابط تجاری مناسب، قطعاً چشم انداز 1404 در دسترس قرار خواهد داشت.
ایرانی در ر ادامه ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت مردم برای اجرای جشن‌های دهه فجر گفت: باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود که از مشارکت تمام اقشار در اجرای برنامه‌ها و برگزاری جشن‌های دهه فجر بهره ببریم. وی اضافه کرد: جوانان، دانش آموزان و دانشجویان که ثمره انقلاب اسلامی هستند باید در این ایام نحوه مبارزه و پیروزی ملت ایران با رهبری‌های حضرت امام (ره) را درک کنند.
فرماندار کرج ادامه داد: مردم، صاحبان انقلاب اسلامی و بانیان اصلی جشن‌های انقلاب اسلامی هستند که حضور در صحنه آنان و فداکاری‌ها و ایثارشان در کنار رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و برکت خون شهدا، موجب پیروزی انقلاب شده است. ایرانی در ادامه به ضرورت حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یکی از بارزترین نشانه‌های حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی اشاره کرده و گفت: مردم همیشه در صحنه ما، با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی و مردمسالاری دینی را به تصویر خواهند کشید.
وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو در هفتم اسفند ماه گفت: هفتم اسفند ماه، یکی از پرشورترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی را شاهد خواهیم بود. چرا که ملت ما با آگاهی و عقلانیت، در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و با انتخاب افراد اصلح، اعضای دو مجلس موثر در تعیین سرنوشت کشور را تعیین خواهند کرد. وی تصریح کرد: دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از اهمیت بالایی برخوردار است و دولت تدبیر و امید با تلاش‌های شبانه روزی عوامل اجرایی انتخابات، تاکنون تمهیدات لازم و مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم نموده است ایرانی خاطرنشان ساخت: در حوزه انتخابیه کرج با تلاش‌های همکاران فرمانداری، هیئت اجرایی و نظارت شهرستان، آمادگی کامل داریم تا با رعایت قانون و حفظ امانتداری، همراه با مردم شاهد حماسه سیاسی و مشارکت مد نظر مقام معظم رهبری باشیم.


94/11/04 - 15:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن