تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813158842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: تا 20 سال دیگر هم ژاپن را نمی بریم


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: مجید جلالى علت اصلى باخت تیم ملى امید در مقابل ژاپن را پسرفت ٣٠ ساله فوتبال ایران به دلیل عدم قرار گیرى در مسیر توسعه و پیشرفت دانست.
به گزارش مشرق ، مجید جلالى معتقد است کیفیت بازى بچه هاى تیم ملى امید در مقابل زیر ٢٣ساله هاى ژاپنى فراتر از باورهاى خود و حتى توان بچه هاى تیم بوده و دلیل باخت تیم امید را اینگونه مطرح کرد: "بچه ها خیلى بالاتر از حد خود، خیلى با صداقت و با وجود بازى کردند و ایده تیم، ایده خوبى براى بازى بود اما چیزى که باعث شد در ١٥دقیقه بازى را از دست بدهیم تحلیل قواى بچه ها بود."
او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید ایران با شکست ژاپن به مرحله بعد برود، گفت: "خب بازى بسیار سختى بود و همه باید این واقعیت را بدانید که اگر هم مى بردیم صرفا یک اتفاق بود. ژاپن کشورى است که پنج دوره بدون وقفه به جام جهانى و المپیک رفته، سه دوره قهرمان جام ملت ها شده و ما به هیچ کدام از این ها نرسیده ایم و دلیلش این است که راه هایى که ژاپن مى رود را ما نمى رویم!"
وى در ادامه گفت: "راه آنها، راه توسعه و پیشرفت است. راهى که ما جاى آن را به راه هاى گلخانه اى و استفاده از نتیجه هاى موقتى و زودگذر داده ایم. افکار عمومى را هم در همین جهت راضى کرده ایم و ٣٠ سال است در مسیر پسرفت فقط جو سازى می کنیم."
جلالی به این سوال ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
جلالی: تا 20 سال دیگر هم ژاپن را نمی بریم






یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن