تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار چالوس خبر داد پشتیانی از ۵۱ پروژه در قالب طرح هجرت در چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار چالوس خبر داد
پشتیانی از ۵۱ پروژه در قالب طرح هجرت در چالوس
معاون فرماندار چالوس از پشتیبانی۵۱ پروژه در قالب طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: پشتیانی از ۵۱ پروژه در قالب طرح هجرت در چالوس



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حمید محمدی‌فیروز ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت این شهرستان که در فرمانداری چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه طرح هجرت از سال‌ها پیش در کشور ما اجرا می‌شود، گفت: این طرح برای تقویت روحیه جهادی، اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در شهرستان‌ها است که در تمام دولت‌ها وجود داشته است.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برنامه‌های ویژه‌ای را برای طرح هجرت در نظر گرفته است، اظهار کرد: طرح هجرت در گذشته تنها در حوزه آموزش و پرورش و جهاد سازندگی بود اما این طرح در قالب استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی و با مشارکت مردمی در حال اجرا است.
معاون فرماندار چالوس با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و پروژه‌هایی که در اولویت ساخت‌وساز قرار دارند، افزود: دولت تدبیر و امید تعداد یک‌هزار پروژه را در قالب طرح هجرت و با تشکیل سه کمیته در استان مازندران پشتیبانی می‌کند.
وی شناسایی اولویت‌ها و طرح‌ها را که متشکل از مجموع مدیران دستگاه‌های اجرایی است را از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه موفق طرح هجرت برشمرد و ادامه داد: کمیته تامین منابع انسانی و کمیته مشارکت‌های مردمی و خیران نیز توسط دولت برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت در نظر گرفته شده است.
معاون فرماندار چالوس اضافه کرد: در بخش تامین نیروی انسانی و منابع مالی 35 درصد پشتیبانی از سوی مدیران کل استان مازندران، 30 درصد توسط ناحیه مقاومت سپاه و 30 درصد نیز با استفاده از مشارکت‌های مردمی و خیران  قابل اجرا است.
وی با اشاره به اینکه قرار شد در حوزه نیروی انسانی یک‌هزار نفر نیرو برای پاسخگویی به نیازها در ناحیه مقاومت سپاه شناسایی شود، تصریح کرد: تنوع نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف سبب می‌شود تا هر طرحی نیروی خاص خود را داشته باشد و در راستای مهارت خود پروژه‌ها را به راحتی به سرانجام برساند.
محمدی فیروز از اجرای 22 پروژه مربوط به آموزش و پرورش برای بهسازی، تعمیرات و تجهیزات مدارس شهرستان چالوس در قالب طرح هجرت خبر داد و اظهار کرد: از 51 طرح اختصاص یافته به شهرستان چالوس پنج طرح در قالب ساخت مسکن محرومان، چهار طرح در حوزه ساخت حمام و سرویس بهداشتی و یک طرح در حوزه آبرسانی روستایی برای شهرستان چالوس در نظر گرفته شد. 
وی با اشاره به اختصاص یک مورد طرح آبرسانی بد استفاده از کانال آب به زمین‌های کشاورزی در قالب طرح هجرت چالوس خاطرنشان کرد: دو مورد تعمیرات مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها، احداث سیل بند، گابیون بندی، سنگ چین و کانال هدایت آب‌های فصلی برای جلوگیری از وقوع سیلاب و احداث  غسال‌خانه، خانه عالم و سالن ورزشی نیز هر کدام به تعداد یک پروژه از دیگر طرح‌هایی است که در شهرستان چالوس قابلیت اجرایی دارد.
این مسئول با اعلام اینکه پنج مورد برگزاری کلاس‌های آموزشی برای توسعه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی( گیاهان دارویی، گلیم‌بافی، خیاطی و ...) در دستور کار برنامه‌های طرح هجرت چالوس قرار دارد، گفت: برگزاری کلاس‌های علمی، آموزشی و فرهنگی و کمک به ساخت ابنیه‌های مقاومت اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌های طرح هجرت چالوس است.
حجت‌الاسلام علی اسفندیاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس با اشاره به اینکه در مورد ساخت یک واحد خانه عالم در قالب طرح هجرت سه پروژه به استان معرفی کردیم، اظهار کرد: احداث خانه عالم در روستای علویکلا، سنگوارث و اکبرآباد از پروژهای حائز اهمیت برای ما بود که قرار شد یک مورد پروژه تعریف شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی چالوس نیز با تاکید اجرای تعهداتی که برای این طرح‌ها در نظر گرفته می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه پس از معرفی پروژه‌ها در قالب طرح هجرت دیگر بودجه و اعتباری برای این پروژه‌ها تخصیص نمی‌یابد بنابراین کمیته ارزیابی و پشتیبانی طرح هجرت باید در انجام تعهداتش جهت اجرای کامل این پروژه‌ها همت کند.
علی‌اصغر ابراهیمی با اشاره به اینکه سهمیه پروژه‌های تعریف شده کمیته امداد امام (ره) در استان مازندران در طرح هجرت 160 پروژه است، گفت: هشت پروژه ویژه شهرستان چالوس است که 35 درصد از اعتبارات آن قرار است از منابع اعتباراتی سال آینده تامین شود.


94/11/04 - 13:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن