تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813701401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانیری: هنوز نمی دانم شانس قهرمانی داریم یا نه


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  و به نقل از اسپورتس، لیستر سیتی شنبه شب در هفتهبیست و سوم لیگ برتر انگلیس، استوک سیتی را با سه گل شکست داد و با 47 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.
کلودیو رانیری پس از این دیدار گفت: در این لحظه نمی توانم بگویم آیا نامزد قهرمانی هستیم یا نه. پس از پایان این ماه می توانم در این زمینه اظهار نظر کنم.
سرمربی لسترسیتی در ادامه افزود: هو اد ا ران ما در رویا به سر می برند. در فوریه بازی های سختی را پیش رو داریم. هیچ کس نمی توانست این جایگاه را برای ما متصور شود. از شاگردانم خواستم به تلاش سختکوشانه ادامه دهد چون ژانویه را با صدرنشینی به پایان رساندن اهمیت زیادی داشت. اکنون باید به این روند خود ادامه دهیم اما نباید نگران آینده باشیم.
انتها ی خبر [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
رانیری: هنوز نمی دانم شانس قهرمانی داریم یا نه






یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن