تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813280779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دنیای خودرو: مجری برگزاری نمایشگاه خودرو در کرمان گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان ۶ تا ۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا ،مجری برگزاری نمایشگاه خودرو در کرمان گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان ۶ تا ۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
مصطفی حمیدیان اظهار کرد: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان ۶ تا ۹ بهمن ماه در مساحت تقریبی ۶ هزار مترمربع در محل سایت دائمی نمایشگاه های جنوب شرق برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه متولی برگزاری، شرکت نمایشگاه های جنوب شرق است، افزود: رونمایی از دو خودروی لیفان ۸۲۰ محصول جدید کرمان موتور و BYD مدل” اس ۶” محصول جدید خودروسازان کارمانیا در این نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.
حمیدیان تصریح کرد: مجموعه کرمان خودرو، مدیران خودرو، خودروسازان کارمانیا، مدیا موتور، پرشیا خودرو نماینده بی ام دبلیو در ایران، نماینده میتسوبیشی، اطلس خودرو نمایندگی کیا و نمایندگی هوندا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه کرمان یکی از قطب های خودروسازی کشور است، با برگزاری نمایشگاه می توانیم توانمندی های استان را بیشتر نشان داده و مردم نیز با ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت تحلیلی خبری دنیای خودرو ]
نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان برگزار می شود



نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان برگزار می شود






یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنیای خودرو]
[مشاهده در: www.donyayekhodro.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن