تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814156534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسرت بزرگ «یادمان بابک بیات به روایتی نو» با حمایت بیمه رازی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:پول نیوز: شرکت بیمه رازی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به فضای فرهنگی جامعه اقدام به حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری با شعار « بیمه رازی حامی هنرمندان » پرداخته است و در همین زمینه به عنوان آخرین فعالیت خود حامی انحصاری یادمان بابک بیات و کنسرت بزرگ مانی رهنما بوده است.
پول نیوز -مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ جدیدترین اجرای خود را در تاریخ 28 دی ماه در تالار وحدت با عنوان «یادمان بابک بیات به روایتی نو» با حمایت مادی و معنوی شرکت بیمه رازی روی صحنه برد.
به گزارش گروه بانک و بیمه  پول نیوز،شرکت بیمه رازی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به فضای فرهنگی جامعه اقدام به حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری با شعار « بیمه رازی حامی هنرمندان » پرداخته است و در همین زمینه به عنوان آخرین فعالیت خود حامی انحصاری یادمان بابک بیات و کنسرت بزرگ مانی رهنما بوده است.
گفتنی است علیرضا شمس اسکندرى در این کنسرت رهبری ارکستر را بر عهده داشت و همچنین نوازنده های سرشناسی در کنار مانی رهنما به اجرای برنامه پرداختند.
هومن نامدارى( کلارینت، سکسفون)، آرین کشیشى(بیس گیتار)، حمزه یگانه( پیانو)، درشن آناند( طبلا)، محمد شعبانى( پرکاشن)، امین طاهرى(درامز)، فرمهر بیگلو( ویلن)، رایین نورانى(ویلن)، کوشا صرافى گوهر( ویولا)، ارسلان علیزاده(ویلنسل)، فؤاد الهى قمشه اى( اوودو.گیتار)، ... [ مشاهده متن کامل خبر در پول نیوز ]
کنسرت بزرگ «یادمان بابک بیات به روایتی نو» با حمایت بیمه رازی برگزار شد



کنسرت بزرگ «یادمان بابک بیات به روایتی نو» با حمایت بیمه رازی برگزار شد



کنسرت بزرگ «یادمان بابک بیات به روایتی نو» با حمایت بیمه رازی برگزار شد






یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پول نیوز]
[مشاهده در: www.poolnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن