تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراده ای خوب بین اصولگرایان برای تحقق ائتلاف !


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اراده ای خوب بین اصولگرایان برای تحقق ائتلاف !
اراده ای خوب بین اصولگرایان برای تحقق ائتلاف ! قائم مقام جبهه پایداری گفت: اراده خوبی در بین گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌های اصولگرا برای تحقق ائتلاف اصولگرایان وجود دارد و این موضوع نشان دهنده آن است که انشاء الله به صورت مناسب و مطلوب وحدت تحقق پیدا کرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز،صادق محصولی قائم‌مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به روند وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: روز به روز که جلو می رویم روند ائتلاف خوب پیش می‌رود و اراده خوبی در بین گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌های اصولگرا برای تحقق ائتلاف اصولگرایان وجود دارد و این موضوع نشان دهنده آن است که انشاءالله به صورت مناسب و مطلوب وحدت تحقق پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که این لطف شامل احزاب، شخصیت‌ها و گروه‌های اصولگرا شده که با همدلی، صمیمیت و اراده قوی برای تشکیل مجلسی اصولگرا، ارزشی، دلسوز انقلاب، حامی محرومین و مستضعفین و همچنین خدمتگذار مردم، استکبار ستیز و ساده زیست بربیایند.
 
قائم‌مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه پایداری نیز همچون احزاب و تشکل های دیگر جریان اصول‌گرا در این ائتلاف با اراده قوی برای رسیدن به یک وحدت حضور دارد و این حضور تا پایان ادامه خواهد داشت.
 
محصولی در پایان تاکیدکرد: همه اصولگرایان، همدل و همزبان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و حاکمیت اصول و ارزشها قدم برخواهند داشت.
 


منبع: تسنیم


94/11/4 - 08:02 - 2016-1-24 08:02:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن