تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شور انقلاب اسلامی بعد از سی و هفت سال در قلب مردم ایران طراوت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان برنامه های این قشر در ایام دهه فجر، گفت: مردم ایران زمین شور انقلابی خود را حفظ کرده اند.
شکوفه یعقوبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: حقیقتا انقلاب اسلامی انفجار نور بود و افق های جدیدی را برای ملت ایران گشود.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: این دهه از رشحات اسلام است و آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود.
یعقوبی با اشاره به جشن ها و مراسمات بسیج جامعه زنان استان در این دهه، افزود: برنامه های امسال دهه فجر با آذین بندی پایگاه ها در تمام نواحی و پیاده روی خواهران بسیجی از یازدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب، مسابقه دلنوشته به امام خمینی(ره)، گلباران تمثال امام خمینی(ره)، نمایشگاه عکس و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این قشر در دهه فجر است.
یعقوبی بیان داشت: برپایی جشنواره غذا، معرفی کتب و آثار مرتبط با انقلاب فرهنگی، نمایشگاه دستاورد زنان در عرصه اقتصاد مقاومتی، غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات ورزشی و نشست هایی در ارتباط با جنگ نرم، از سایر برنامه بسیج جامعه زنان در دهه فجر است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن