تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813522391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف یک قطعه فلزی بار دیگر پرونده هواپیمای مفقودشده مالزی را به جریان انداخت


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مقامات یکی از استان های تایلند می گویند قطعه ای را در ساحل این منطقه پیدا کرده اند که ممکن است مربوط به هواپیمای مفقود شده خطوط هوایی مالزی باشد.
به گزارش�خبرگزاری بسیج کشف یک قطعه مشکوک در سواحل جنوب تایلند که به قطعات یک هواپیما شبیه است، موجب شده تا پرونده مفقود شدن هواپیمای خطوط هوایی مالزی که حدود دو سال قبل به طرز اسرار آمیزی از صفحه رادارها محو شد و دیگر پیدا نشد، بار دیگر باز شود. 
به نوشته خبرگزاری رویترز، «تانیاپات پاتیکونگپان» رئیس منطقه «پاک فانانگ» تایلند گفته است یک قطعه بزرگ فلزی در ساحل استان «ناخن سی تامارات» پیدا شده و روستائیان از مقامات خواسته اند که آن را مورد بررسی قرار دهند.
پاتیکونگپان گفت: «روستایی ها این قطعه را که حدودا 2 متر عرض و 3 متر طول دارد، پیدا کرده اند.»
رسانه های تایلندی ها این گمانه را مطرح کرده اند که ممکن است این قطعه فلزی متعلق به هواپیمای پرواز ام اچ 370 باشد که در مارس سال 2014 در حالی که با 239 سرنشین از کوالالامپور عازم پکن بود، مفقود شد. 
هنوز هیچ یک از مقامات محلی رسما تائید نکرده اند که این قطعه مربوط به یک هواپیما است. پاتیکونگپان هم می گوید «ماهیگیران با توجه به صدف هایی که روی قطعه جمع شده، می گویند که احتمالا بیش از یک سال زیر آب نبوده است.»
کارشناسانی که روی پرونده ام ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن