تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1827509286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش‌های ایرانی‌ همیشه مظلوم واقع شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نمایش‌های ایرانی‌ همیشه مظلوم واقع شده‌اند
کارگردان نمایش «دونه کفترهام نذریه» از مظلوم واقع شدن نمایش های تئاتر در ایران گفت.


کاوه مهدوی کارگردان نمایش «دونه کفترهام نذریه» منتخب سی و چهارمین جشنواره فجر بخش مرور تئاتر ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: داستان نمایش درباره دو برادری است که با غریبه‌ای آشنا می‌شوند؛ اما برادر بزرگ‌تر مانع از آشنا شدن دیگری می‌شود. همچنین مضمون اثر به بمب‌گذاری سال 73 امام رضا (ع) بازمی‌گردد.


وی در راستای تمرینات گروه و اجرای آن در شهرهای دیگر بیان کرد: از آنجایی که نمایش قبلا اجرا رفته، تمرینات زیادی صورت گرفته است. همچنین اجراهای انجام شده در شهرهای مختلف برای جشنواره در شیراز، بوشهر و کرج با استقبال خوبی مواجه شد که جزو منتخب‌ها توسط تماشاگران در شیراز هم بود.


مهدوی در این راستا افزود: تمام تمرینات از ابتدا و شکل‌گیری گروه به صورت کارگاهی بوده و اجرا هم نسبت به اجراهای قبلی تجربه‌ای تازه بوده و در راستای بهتر شدن نمایش به کار گرفته شده است.


وی در خصوص انگیزه خود انتخاب این اثر بیان کرد: می‌خواستم یک نمایش با رویکرد ایرانی روی صحنه ببرم؛ زیرا که این اثر تلفیقی از گونه‌های نمایشی تعزیه است که به صورت مدرن در آن به کار برده شده. همچنین از سبک نمایش‌های شادی‌آور همانند روحوضی هم استفاده شده که جذابیت را برای مخاطبانش زیاد می‌کند.


وی درباره وضعیت اسکان گروه‌های تئاتری در شهرهای دیگر گفت: اصلا وضعیت خوبی نداشت و بدترین شرایط را فراهم کرده بودند و که جای تاسف دارد.


مهدوی با بیان اینکه نمایش ایرانی همیشه مظلوم بوده مطرح کرد: در راستای حرف دژاکام که هنر نمایش ایرانی مظلوم واقع شده، باید گفت پارسال یک نمایش ایرانی جزو منتخب‌ها بوده اما هیچ تدبیری برایش اندیشیده نشد و  آن‌ها به طور کل رها شدند که به نظرم باید فکری در این خصوص انجام داد.









۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن