تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819308444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گوانگ دونگ چین: آماده ایم قشم را به قطب دیتاسنتر خاورمیانه تبدیل کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قشم - ایرنا - استاندار «گوانگ دونگ» چین با بیان اینکه قوی ترین و بهترین صنعت الکترونیک کشور مطبوعش در این استان قرار دارد، گفت: آماده ایم با انتقال این صنعت به قشم، این منطقه آزاد را به قطب دیتاسنتر خاورمیانه تبدیل کنیم.
«چو سیادن» عصر جمعه در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: رفع تحریم ها علیه ایران فرصت مناسبی است تا چین به عنوان یک دوست و شریک مهم اقتصادی ایران، در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری در منطقه آزاد قشم همکاری کند.
وی اظهار کرد: ایجاد شهر بزرگ پوشاک در جزیره قشم با هدف انتقال محصولات تولیدی این کشور به دیگر مناطق جهان از دیگر محورهایی است که می تواند به توسعه همکاری های مشترک بین گوانگ دونگ و قشم منجر شود.
سیادن با اشاره به تجربه های ارزشمند متخصصان استان گوانگ دونگ در صنعت پل سازی به ویژه احداث پل بر روی رودخانه مروارید به طول 24 کیلومتر، از آمادگی سرمایه گذارن و صنعتگران چینی برای مشارکت در اجرای طرح جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت پل خبر داد.
وی اضافه کرد: ساخت و توسعه سالن های فرودگاهی، بنادر و اسکله ها و همچنین توسعه حوزه گردشگری قشم از دیگر مقوله هایی است که سرمایه گذاران چینی آماده اند در آنها سرمایه گذاری داشته باشند.
استاندار گوانگ دونگ با اشاره به اینکه جزیره قشم از مزیت های مهم نفت، گاز و انرژی برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه ما در حوزه پتروشیمی سابقه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
استاندار گوانگ دونگ چین: آماده ایم قشم را به قطب دیتاسنتر خاورمیانه تبدیل کنیم






جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن