تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813411172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه بارشی از فردا وارد منطقه اورامانات می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، سامانه بارشی جدید وارد جو استان خواهد شد که تمرکز بارش های سامانه چدید بر روی اورامانات در روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال ، بر اساس آخرین تحلیلها از مدلها و نقشه های هواشناسی، سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر جمعه وارد جو استان کرمانشاه خواهد شد که در روزهای شنبه و یکشنبه تمرکز بارش های سامانه جدید بر روی نیمه غربی،نواحی شمالی و اورامانات خواهد بود.
مدیر هواشناسی جوانرود در این زمینه گفت: سامانه ای بارشی از بعدازظهر روز جمعه تا چهارشنبه هفته آینده به تناوب جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در بعضی ساعات سبب بارش باران و برف، وزش باد نسبتاً شدید، احتمالاً رعدوبرق و بتدریج کاهش دما در سطح استان خواهد شد.
بختیار کردپور تصریح کرد: در حال حاضر، شدت و تمرکز بارش ها از بعدازظهر روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه، به ویژه در نیمه غربی،نواحی شمالی واورامانات پیش بینی میشود که در برخی نقاط، بویژه نواحی یاد شده با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه خواهد شد.
وی یاد آور شد: با کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه شرایط برای بارش برف در بیشتر نقاط استان، بجز نواحی گرمسیری فراهم میشود.
مدیر هواشناسی جوانرود یاد آور شد: بارش برف بخصوص در جاده ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
سامانه بارشی از فردا وارد منطقه اورامانات می شود






جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن