تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810467775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان نحوه اجرای برجام را رصدکنند/انتقاد از واردات کالاهای چینی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آیت‌الله مجتهدشبستری درخطبه‌های نماز جمعه تبریز مطرح کرد:
مسئولان نحوه اجرای برجام را رصدکنند/انتقاد از واردات کالاهای چینی

امام جمعه تبریز


شناسهٔ خبر: 3030797 - جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اجرای برجام و توافق صورت گرفته کشورمان با ۱+۵ گفت: مسئولان نحوه اجرای برجام را رصد کنند و مراقب شیطنت های دشمن باشند. به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبریزی اقامه شد. آیت الله مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به ۲۷ دی روز اجرای برجام اظهار داشت: مقاومت مردم و تلاش همه مذاکره کنندگان و مسئولان کشور باعث شد تا دشمنان عقب نشینی کنند و بخشی از تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران لغو شود. وی با بیان اینکه باید مراقب برنامه های دشمن علیه کشورمان بود، افزود: آمریکا همان آمریکای مستکیر و زورگو است و در همان روز نخست اجرای برجام مسئولان آمریکایی سخن از تحریم های جدید علیه کشورمان بر زبان آوردند. امام جمعه تبریز در همین خصوص افزود: در مقابل اینها، ملت و دولت ایران مصمم هستند که با تولید موشک های بالستیک و توسعه تجهیزات دفاعی کشورمان به فضولی ها و یاوه گویی های دشمنان این نظام پاسخ محکمی دهند. آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر ضرورت رصد و نظارت بر اجرای برجام گفت: باید مراقبت توطئه های دشمن بود و از غافلگیری پرهیز کرد. کسی فکر نکند آمریکا از دشمن به شریک تبدیل شده است وی ادامه داد: نباید در مورد توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام و نحوه مراقبت از آن و نگرانی های ایشان در این خصوص سهل انگاری شود و کسی فکر نکند آمریکا از دشمنی به شریک تبدیل شده است. امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید دقت کرد تا طرف مقابل به تعهدات خود به‌ طور دقیق و کامل پایبند باشد، ابراز داشت: دشمنی های آمریکا این شیطان بزرگ تمام شدنی نیست و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که تاکید دارند آمریکای امروز همان آمریکای زمان ریگان و بوش است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز سپس به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مسئولان نباید فقط در حرف و کلام از اقتصاد مقاومتی یاد کنند، افزود: اقتصاد مقاومتی باید در کار دیده شود و باید سیاست های اقتصاد مقاومتی در عمل اجرا شود. آیت الله مجتهد شبستری با انتقاد شدید از واردات کالاهای بی کیفیت چینی و ترکیه ای به ایران گفت: با این وضعیت اقتصاد کشور سر و سامان نخواهد یافت و شکوفا نمی شود. وی با بیان اینکه راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است، گفت: اگر تولیدات داخلی کشور افزایش یابد و سیاست های اقتصاد مقاومتی به صورت دقیق و عملی اجرا شود شاهد کاهش مشکلات اقتصادی خواهیم بود. هیچ کس حق توهین به شورای نگهبان را ندارد امام جمعه تبریز سپس به انتخابان اسفند ماه اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه و پرشور این انتخابات گفت: باید همه تابع قانون باشند. وی با بیان اینکه کاندیداها باید در گفتار و کردار صادق باشند، ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که شایعات نقل محافل انتخاباتی شده و با آبروی افراد بازی می شود که این درست نیست. امام جمعه تبریز با اشاره به توهین و اهانت برخی ها به شورای نگهبان افزود: هیچ کس حق توهین به شورای نگهبان را ندارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن