تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آران و بیدگل: «محافظه‌کاری» قتلگاه انقلاب است/نباید کارگزاران انتخابات مورد اهانت قرار گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه آران و بیدگل:
«محافظه‌کاری» قتلگاه انقلاب است/نباید کارگزاران انتخابات مورد اهانت قرار گیرند
امام جمعه آران و بیدگل گفت: محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است و محافظه‌کاری با انقلابی بودن در تضاد است و نباید از روحیه انقلابی فاصله بگیریم و به ارزش‌های انقلاب اسلامی لطمه وارد کنیم.

خبرگزاری فارس: «محافظه‌کاری» قتلگاه انقلاب است/نباید کارگزاران انتخابات مورد اهانت قرار گیرند



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله سیدمحمد موسوی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دست‌اندرکاران انتخابات، تجاوز تفنگداران آمریکایی به حریم آب‌های نیلگون خلیج فارس و اجرایی شدن بر‌جام مهم‌ترین اخبار هفته گذشته محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کارگزاران امر انتخابات نباید مورد اهانت و افترا قرار گیرند، تصریح کرد: اگر تحقیر و توهینی به کارگزاران امر انتخابات و هیئت‌های اجرایی صورت گیرد، هرج ‌و مرج در جامعه ایجاد می‌شود و همانگونه که امام راحل فرمودند: «تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است»، بنابراین توصیه مؤکد مقام معظم رهبری و امام خمینی این است که جایگاه و شأن شورای نگهبان و فقهای شورای نگهبان حفظ شود.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در جریان انتخابات باید مراقب بود که جایگاه رفیع فقهای شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی که مسئولیت ارزیابی صلاحیت کاندیداها را دارند، لطمه‌ای وارد نشود.
موسوی با اشاره به اینکه اشتباهات هیئت‌های اجرایی را نفی نمی‌کنیم، تبیین کرد: باید فقهای شورای نگهبان را از اهانت‌ها حفظ کرد، چراکه این افراد حافظ اسلامیت و جمهوریت اسلامی هستند.
وی همچنین به بر‌جام اشاره کرد و افزود: بر‌جام حادثه‌ای مهم و بزرگ برای کشور محسوب می‌شود و می‌توان گفت که بر‌جام مهم‌ترین مسئله سیاسی در تاریخ منطقه بود که در یک سوی این مذاکره، ایران اسلامی و در طرف دیگر ابرقدرت‌های بزرگ دنیا ایستاده بودند و در این میان جمهوری اسلامی توانست حقانیت خود را به اثبات برساند و دشمن را به عقب‌نشینی وادار کند.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: در بر‌جام دستاوردهای مهمی به دست آوردیم که بدون هزینه هم نبود و در برخی موارد هم هزینه‌های بزرگی را متحمل شدیم و فرآیند هسته‌ای به خاطر استقامت ملت ایران صورت گرفت.
موسوی ضمن قدردانی از رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، بیان کرد: باید مراقب بدعهدی‌های دشمن باشیم، چراکه بر‌جام با تهدید و فرصت همراه است.  
وی، تغییر افکار‌ عمومی دنیا و ذهنیت مثبت مردم جهان نسبت به ایران، صلح‌طلبی ایران اسلامی را از جمله موارد مثبت بر‌جام بیان کرد و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا و به رسمیت شناختن ایران در مجامع بین‌المللی از دیگر نکات مثبت بر‌جام محسوب می‌شود.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل همچنین باز شدن درهای ایران روی صادرات و واردات و رفع تحریم‌های ظالمانه را از دیگر نکات بر‌جام دانست و یادآور شد: تهدید نفوذ از طریق فرهنگ، اقتصاد، امنیت و سیاست از جمله تهدیدهای بر‌جام است که باید مراقب این تهدیدها بود.
موسوی تأکید کرد: آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به ایران اسلامی از هر فرصتی استفاده می‌کنند و در قضیه بر‌جام می‌خواهند روحیه استکبارستیزی ایرانیان را کمرنگ کنند و اقتصاد کشور را در دست بگیرند و از ایران یک کشور مصرفی بسازند و با واردات بی‌رویه و نابودی تولید به کشور ضربه بزنند، بنابراین دولتمردان باید بیش از گذشته مراقب دشمن باشند.
وی، بیکاری، اعتیاد، افت علمی، افزایش سن ازدواج و افزایش پرونده‌های قضایی در محاکم را از جمله مشکلات جامعه برشمرد و بیان کرد: نظام برنامه‌ریزی در کشور باید تغییر پیدا کند و این موارد مدنظر دست‌اندرکاران قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به بازداشت 10 تفنگدار آمریکایی در حریم آب‌های خلیج فارس، توضیح داد: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها برای آزمایش کردن انقلاب اسلامی و واکنش ایران چند روز از اجرایی شدن برجام این کار را انجام دادند.
موسوی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در نطق سالانه خود به رجزخوانی پرداخت و به صراحت بیان کرد که هیچ کشوری جرأت مقابله با آمریکا را ندارد، اما رفتار قاطعانه دریادلان سپاه ایران در بازداشت تفنگداران آمریکایی پاسخ قاطعی به سخنان اوباما بود.
به گفته وی؛ اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران موجب شد که آمریکایی‌ها جرأت برخورد نداشته باشند و این کار نشان داد سپاه ایران در حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور کوتاه نخواهد آمد و هیچ قدرتی اجازه ورود به مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی را ندارد.  
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در ادامه به انتخابات پیش‌رو پرداخت و گفت: اعتراض حق کاندیدا است ولی آنچه مشخص است همه باید تابع قانون باشیم و از قانون تبعیت کنیم و حضور کاندیداها برای گرم کردن بازار انتخابات است.
موسوی، مجلس را قلب تپنده ملت و خانه واقعی ملت خواند و بیان کرد: نماینده‌‌ای که انتخاب می‌شود باید از آرمان‌های ملت دفاع کند و آرمان‌خواه و عدالت‌خواه بوده و اهل زد و بند سیاسی و محافظه‌کاری نباشد.
به گفته وی؛ محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است و محافظه‌کاری با انقلابی بودن در تضاد است و نباید از روحیه انقلابی فاصله بگیریم و به ارزش‌های انقلاب اسلامی لطمه وارد کنیم.


94/11/02 - 15:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن