تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804801573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آران و بیدگل: در صورت قوی عمل کردن وزارت خارجه، آمریکا جرأت طرح موضوع «روادید» را نمی‌کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه آران و بیدگل:
در صورت قوی عمل کردن وزارت خارجه، آمریکا جرأت طرح موضوع «روادید» را نمی‌کرد
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: در صورت قوی عمل کردن وزارت خارجه، آمریکا جرأت طرح موضوع «روادید» را نمی‌کرد.

خبرگزاری فارس: در صورت قوی عمل کردن وزارت خارجه، آمریکا جرأت طرح موضوع «روادید» را نمی‌کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله سید محمد موسوی بعد از ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته آران و بیدگل در جمع نمازگزاران اظهار کرد:  26دی‌ماه برنامه جامع هسته‌ای اجرایی می‌شود و هرچه به این تاریخ نزدیک می‌شویم شاهد تغییر رفتار غربی و به خصوص آمریکایی‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در قضیه بر‌جام به هیچ وجه صداقت ندارند، تصریح کرد: تحریم‌هایی که بعد از توافق‌نامه‌ علیه ایران تنظیم و اجرایی کردن گواه این مدعا است.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: اگر وزارت امور خارجه در قضیه بر‌جام قوی‌تر‌ عمل می‌کرد آمریکایی‌ها جسارت طرح موضوع روادید را نمی‌کردند.
موسوی خواستار فعال شدن کمیسیون مشترک امور خارجه شد و افزود: وزارت امور خارجه ایران باید شکایتی علیه امریکا در این کمیسیون مطرح کند.
وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در حال آزمایش کردن جمهوری اسلامی هستند، متذکر شد: آمریکایی‌ها بنا دارند که توافق‌نامه هسته‌ای بین ایران و 1+5 به صورت نیم‌بند اجرا و ساختار تحریم‌ها حفظ شود و با این کار ایرانی محافظه‌کار و محتاط بسازند.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این توافق‌نامه تصمیم دارند بالای سر ما چماق دست بگیرند و اگر خواستیم در خاورمیانه و یا مسائل جهانی ‌اعلام موضع کنیم بر سر ما بکوبند و یا بر‌جام را بر هم بزنند تا ما عقب‌نشینی کنیم.
موسوی حمایت ایران از حزب‌الله لبنان و بیداری اسلامی را مخالف اهداف آمریکا بیان کرد و گفت: عدم فعالیت‌های موشکی و هسته‌ای از دیگر اهداف آمریکا در بر‌جام است.
وی با بیان اینکه با مدیریت مقام رهبری دسیسه آمریکا نقش بر‌آب شد، بیان کرد: تهدیدهای نظامی آمریکا نقض برجام بوده و توخالی است و رعایت 28 بندی که رهبری تبیین کردند باید به همان صورت اجرایی شود.
* توطئه نفتی از دسیسه‌های آمریکا است
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل توطئه نفتی را از دیگر دسیسه‌های آمریکایی‌ها قلمداد و عنوان کرد: این توطئه با همکاری برخی از کشورهای عربی در حال انجام است و تصمیم دارند با کاهش قیمت نفت، ایران لطمه اقتصادی بخورد و نتواند در پسابرجام اقتصاد مملکت را سر و سامان دهد.
موسوی خواستار توجه بیشتر وزارت امور خارجه شد و بیان کرد: وزارت امور خارجه باید در این امر دقت کند که این توافق‌نامه اهرمی باشد برای دفاع از امنیت ملی و امنیت استراتژیک که آن هم به رفتار صحیح دیپلمات‌ها برمی‌گردد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع تعدادی از مردم قم به مناسبت قیام 19 دی پرداخت و گفت: دشمن درصدد است در انتخابات به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند؛ همانگونه که در انتخابات 88 با طرح یک کودتای رنگین کشور را به آشوب کشاند و این کودتا با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردمی ناکام ماند.
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: انتخابات پیش رو مورد طمع آمریکا است ولی با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور همه حتی مخالفان در انتخابات، این امر نشان دهنده این است که انتخابات وظیفه شرعی و دینی و ملی است و شرکت بر همه افراد واجدالشرایط الزامی است.
موسوی با بیان اینکه مردم کسی که برای ورود به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند که دارای صلاحیت باشد، تأکید کرد: کسی باید به مجلس راه پیدا کند که واجد شرایط بوده و از دل مردم برآمده باشد و همه تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی کشور‌انجام دهد.  
موسوی همچنین ولادت امام حسن عسگری(ع) را تبریک گفت و بیان کرد: ایشان در طول عمر شریف خود شیعه را سرپرستی و مردم را برای زمان غیبت آماده کردند.  


94/10/25 - 15:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن