تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816851808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ سارق با شليك پليس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرگ سارق با شليك پليس
تعقيب و گريز مأموران پليس با خودروي سارقان از خياباني در شمال شهر آغاز شد و با مرگ راننده در جنوب شهر پايان يافت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 2و 5 دقيقه بامداد ديروز، قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 117 جواديه از مرگ مرد جواني در تعقيب و گريز مأموران پليس با خبر شد. پس از اعلام اين خبر، بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه، خيابان فدائيان اسلام پايين‌تر از ميدان شوش به تحقيق پرداخت. تيم جنايي در نخستين گام با جسد مردي حدوداً 27 ساله كنار پرايدي تصادفي روبه‌رو شد كه با اصابت گلوله به سينه‌اش به پرتگاه مرگ رفته بود. نخستين بررسي‌ها نشان داد كه خودروي پرايد سرقتي است و مرد فوت شده هم راننده آن بوده و دقايقي قبل در تعقيب و گريز مأموران كلانتري 190 مجيديه هدف گلوله قرار گرفته و كنترل خودرو را از دست داده و پس از واژگوني در دم جان باخته است. همچنين در تحقيقات بعدي مشخص شد داخل خودروي سرقتي علاوه بر راننده، دو مرد جوان ديگر هم حضور داشته‌اند كه پس از واژگوني خودرو موفق به فرار مي‌شوند، اما مأموران در جست‌وجو، يكي از آنها را كه به شدت زخمي و زير خودروي پارك شده‌اي مخفي شده بود، دستگير و به بيمارستان منتقل مي‌كنند.
يكي از مأموران كلانتري مجيديه گفت:  دقايقي قبل در محدوده خيابان مجيديه در حال گشت‌زني بوديم كه به خودروي پرايدي با سه سرنشين مشكوك شديم. ما بلافاصله از مركز استعلام گرفتيم كه مشخص شد اين خودرو روز قبل سرقت شده است. پس از اين به خودرو نزديك شديم و دستور ايست داده‌ايم، اما راننده با ديدن خودروي پليس پدال گاز را فشار داد و از محل گريخت. راننده با سرعت سرسام‌آوري در حال فرار بود كه ما هم به تعقيب او پرداختيم. ما چندين بار به خودروي سرقتي نزديك شديم و با بلندگو به راننده هشدار داديم تا خودرو را متوقف كند، اما فايده‌اي نداشت و راننده با سرعت زياد به راهش ادامه مي‌داد و ما با سرعت او را تعقيب مي‌كرديم. راننده وقتي ما را در تعقيب خود ديد با انجام حركات خطرناك قصد داشت ما را از تعقيب و گريز منصرف كند، اما ما موضوع را به مركز گزارش و به تعقيب خود ادامه داديم تا اينكه خودروي سارقان وارد خيابان فدائيان اسلام شد. پس از اين ما با شليك چند تير هوايي دوباره به آنها هشدار داديم، اما راننده به شليك‌هاي پليس توجهي نمي‌كرد و فقط در حال فرار بود تا اينكه به نزديكي بيمارستان مهديه رسيديم و متوجه شديم راننده قصد دارد به خيابان فرعي بپيچد و از دست ما فرار كند. در اين لحظه چند تير به طرف لاستيك خودرو شليك كرديم تا خودرو را متوقف كنيم كه يكي از تير‌ها به راننده اصابت كرد و خودرو از كنترل او خارج شد. ما كمي با خودرو فاصله داشتيم كه مشاهده كرديم خودرو پس از عبور از روي جدول، وسط بلوار خيابان فرعي آن طرف واژگون شد. سرعت خودرو آنقدر زياد بود كه خودرو دوباره روي چرخ‌ها ايستاد و با درختي كنار خيابان برخورد كرد و دوباره واژگون شد و چندين متر روي آسفالت كشيده شد تا اينكه دوباره خودروي پرايد به حالت اوليه برگشت و ايستاد. پس از اين به سراغ خودرو رفتيم كه متوجه شديم تير به سينه راننده اصابت كرده و دو سرنشين ديگر هم موفق به فرار شده‌اند. وي ادامه داد:  از آنجايي كه محل حادثه حوزه استحفاظي كلانتري جواديه بود، بلافاصله موضوع را به مأموران كلانتري جواديه اطلاع داديم و لحظاتي بعد مأموران كلانتري در محل حاضر شدند و به جست‌وجوي دو سارق فراري پرداختيم. ما در يكي از خيابان‌هاي نزديك محل حادثه متوجه لكه‌هاي خون روي آسفالت شديم كه وقتي اين لكه‌ها را دنبال كرديم به زير خودروي پارك شده‌اي كنار خيابان رسيديم و متوجه شديم يكي از سارقان فراري زير خودرو مخفي شده است. وقتي او را دستگير كرديم، حال مناسبي نداشت، به همين دليل مرد زخمي را به بيمارستان منتقل كرديم.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مرد فوت شده براي شناسايي هويت و انجام آزمايش‌هاي لازم به دستور قاضي مدير روستا به پزشكي قانوني فرستاده شد.
همچنين بازپرس دستور داد تيمي از كارشناسان سلاح پليس آگاهي چگونگي به كار بردن سلاح از سوي مأموران را هنگام حادثه بررسي كنند تا مشخص شود آيا مأموران پليس قانون به كار‌گيري سلاح را رعايت كرده‌اند يا نه. تحقيقات از مرد زخمي براي روشن شدن ماجرا پس از بهبودي وي ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن