تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816317300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوابیه آموزش و پرورش استان البرز به خبر «تابناک»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جوابیه آموزش و پرورش استان البرز به خبر «تابناک»
بر اساس آرمان های نظام جمهوری اسلامی و با نگاهی انسان دوستانه و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هم اکنون در این استان 21719 نفردانش آموز اتباع مشغول به تحصیل می باشند و امسال نیز از دانش آموزان اتباع خارجی که حتی اوراق اقامتی آنها کامل نبوده است، ثبت نام به عمل آمده و هیچ مانعی برای تحصیل آنها وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ - 21 January 2016




در پی درج خبری با عنوان «اخراج دانش‌آموز دبستانی به خاطر شهریه ۱۴۵ هزار تومانی»، آموزش و پرورش استان البرز جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.

به گزارش «تابناک»، در این جوابیه که به امضای خسرو ساکی، مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان البرز رسیده، آمده:

نظر به اینکه در نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران به طورمیانگین به ازای هر دانش آموز (اعم از ایرانی و اتباع خارجی)  در یکسال تحصیلی ، حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان هزینه می گردد؛ با این وجود به منظور تامین بخشی از هزینه های اداری ثبت نام دانش آموزان اتباع و همچنین کیفیت بخشی به آموزش و پرورش آنها طبق دستور العمل ابلاغی مقرر شد از هر دانش آموز 145 هزار تومان دریافت گردد که در مقایسه با هزینه های تحصیلی یک دانش آموز اتباع خارجی  (000/800/1 تومان)، بکار بردن لفظ شهریه برای 145 هزار تومان مبلغ قابل پرداخت از سوی اتباع، درست به نظر نمی رسد.

این در حالی است که بسیاری از دانش آموزان ایرانی به صورت داوطلبانه کمک های شایان توجهی به ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی و فعالیت های فوق برنامه به مدارس می نمایند.

ضمنا بر اساس آرمان های نظام جمهوری اسلامی و با نگاهی انسان دوستانه و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هم اکنون در این استان 21719 نفردانش آموز اتباع مشغول به تحصیل می باشند و امسال نیز از دانش آموزان اتباع خارجی که حتی اوراق اقامتی آنها کامل نبوده است، ثبت نام به عمل آمده و هیچ مانعی برای تحصیل آنها وجود ندارد.

و اما در خصوص انتشارخبر «اخراج دانش آموز دبستانی به دلیل عدم پرداخت هزینه 145 هزار تومانی» مورخ 30دی 94 مدرسه لقمان حکیم؛ توسط پایگاه خبری تابناک به اطلاع می رساند در این مدرسه 75 دانش آموز تبعه افغان در کنار 350 دانش آموز ایرانی با رعایت عدالت آموزشی مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد 36 نفر مبلغ 145 هزار تومان را به طور کامل پرداخت نموده اند و 39 نفر با وجود اینکه 4 ماه از سال تحصیلی می گذرد هنوز این مبلغ را پرداخت ننموده اند و بدون هیچ مشکلی در کلاس های درس حضور دارند و مشغول به تحصیل می باشند و به دانش آموز مذکور نیز مانند سایر دانش آموزانی که تاکنون پرداختی نداشته اند، فشاری وارد نگردیده و در کمال آرامش در مدرسه حضور دارد.

لذا به نظر می رسد انتقال خبر اخراج دانش آموز از مدرسه توسط مادر دانش آموز، نوعی جوسازی علیه آموزش و پرورش برای عدم پرداخت مبلغ مذکور و... می باشد. با این وجود هیچ دانش آموزی به ویژه دانش آموز نام برده اخراج نشده و حتی با ارائه ی معرفی نامه از اداره کل اتباع خارجی استان به جمع کثیری از آنها تخفیف داده شده است.

























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن