تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان ایران در راه عمان یا اردن(عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نمایندگان ایران در راه عمان یا اردن(عکس)
در شرایطی که گفته می شد کنفدارسیون با تغییر میزبانی تیم های ایرانی مخالفت کرده روزنامه الشرق ادعای جدیدی را مطرح کرد. به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه باشگاه‌های عربستانی خواستار برگزاری بازی‌های آسیایی خود مقابل تیم‌های ایران در کشوری بی‌طرف شدند کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته اخیر اعلام کرد که در تاریخ 25 و 26 ژانویه(5و 6 بهمن) جلسه‌ای را در دوحه با حضور مسئولان فدراسیون‌های دو کشور برگزار می‌کند تا حکم نهایی خود را درباره این موضوع ارائه دهد.

اما طی یکی ، دو روز گذشته خبرهایی نقل محافل خبری شد که AFC با هر گونه تغییر میزبانی مخالفت کرده و تیم های عربستانی باید به ایران بیایند . حتی اعلام شده اولین میزبان هم ذوب آهن خواهد بود که در هفته اول باید به مصاف النصر عربستان برود آن هم در ورزشگاه فولادشهر. در همین گیر و دار روزنامه الشرق چاپ دوحه امروز ادعایی را مطرح کرد مبنی بر این که کنفدراسیون فوتبال آسیا با یک کشور بی طرف برای برگزاری بازی های نمایندگان ایران و عربستان به توافق رسیده است.





روزنامه‌ الشرق این خبر را به نقل از منبعی آگاه در AFC منتشر و مدعی شد در گزارش جدید مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2016 خطاب به روسای کنفدراسیون بیان شده یکی از کشورهای آسیایی تمام شرایط برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را در لیگ قهرمانان آسیا بررسی کرده و میزبانی بازی‌های آنها را پذیرفته است.این دو کشور که گفته می شود عمان یا اردن هستند با ارسال نامه ای آمادگی خود را بیان کرده و منتظر تصمیم جدید AFC هستند.

با این اوضاف هیچ بعید نیست تنش های سیاسی میان دو کشور روی بازی های فوتبال تاثیرگذار باشد و میزبانی را از ایران و عربستان بگیرد گرچه همه چیز اواسط هفته آینده در دوحه مشخص خواهد شد.


12:46  1394/11/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن