تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801181329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب سه منزل فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) سه باب منزل فلسطینی را در منطقه جبل البابا در نزدیک بیت المقدس اشغالی تخریب کردند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، نظامیان رژیم صهیونیستی با بولدزر به منطقه جبل البابا یورش برده و بعد از محاصره کامل منطقه و بدون هشدار قبلی اقدام به تخریب سه منزل فلسطینی کردند. 
همچنین نظامیان صهیونیست با یورش به شهرهای مختلف فلسطین، بیش از ۲۰ شهروند را بازداشت کردند و یک جوان فلسطینی ساکن اردوگاه الدهیشه واقع در بیت لحم نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شد. 
از سوی دیگر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که قصد دارد حدود ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی جنوب شهر اریحا واقع در کرانه باختری را مصادره کند. 
مسئولان رژیم صهیونیستی به شهرک نشیان صهیونیست اجازه داده بودند طی سال های گذشته در این اراضی کشاورزی کنند. 
این اقدام رژیم صهیونیستی باعث خشم فلسطینیان و سازمان های بین المللی شده است. 
نیکولای ملادینوف فرستاده سازمان ملل متحد به خاورمیانه در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی نوشت: این اقدام باعث ناکامی طرح های صلح خواهد شد. 
صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین نیز تاکید کرد: تنها ۸ درصد از اراضی اختصاص یافته به فلسطینیان در دره اردن باقی مانده و سایر اراضی مصادره شده ... [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]
تخریب سه منزل فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی






پنجشنبه ، ۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن