تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با معرفی مقالات برتر نخستین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی در سمنان پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفی مقالات برتر
نخستین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی در سمنان پایان یافت
نخستین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای در بستر آمایش با معرفی مقالات برتر در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به کار خود خاتمه داد.

خبرگزاری فارس: نخستین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی در سمنان پایان یافت



رئیس نخستین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای در بستر آمایش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: در آیین اختتامیه این سمپوزیوم، پنج مقاله از بین مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه که به‌صورت سخنرانی ارائه شد، از سوی هیئت داوران به‌عنوان مقالات برتر معرفی و از نویسندگان آنها تجلیل شد. شاهرخ رنجبربهادری ادامه داد: از سوی کمیته داوران سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای در بستر آمایش، امیرمسعود رحیمی با مقاله بررسی تفاوت‌های برخوردهای ترافیکی کشنده در مناطق کویری و مناطق کوهستانی، عباس محمودآبادی با مقاله راهکارهای ارتقای ایمنی حمل و نقل در مسیرهای بیابانی، الهه قطبوعی با مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر واژگونی خودرو در جاده‌های کویری با فن‌های تصمیم‌گیری چند معیاره، مهدی سهرابی با مقاله ارزیابی ایمنی جاده‌های برون‌شهری با استفاده از سامانه‌های عصبی ـ فازی و مسعود شاهی‌جونقانی با عنوان مقاله ارزیابی پارامترهای اجتماعی و محیطی در بروز تصادفات ترافیکی منجر به فوت دارندگان مقالات برتر معرفی شدند. رئیس نخستین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای در بستر آمایش افزود: همچنین از شعبانی و شعار برای مقالات و سخنرانی‌های ارائه‌شده در پانل سمپوزیوم تجلیل به عمل آمد. وی گفت: پیشنهاد فروغ فاریابی نیز به‌عنوان پیشنهاد و راهکار برگزیده در این سمپوزیوم مورد تقدیر قرار گرفت.

94/11/01 - 12:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن