تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت‌نام اولین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز ثبت‌نام اولین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی ثبت‌نام اولین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی، از امروز چهارشنبه سی‌ام دی‌ماه شروع و تا پایان وقت روز دوشنبه 5 بهمن ادامه دارد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي ساعت 21:25

خبرگزاری پانا+آغاز ثبت‌نام اولین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، امسال برای اولین بار، المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور و همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می گردد. بر این اساس، ثبت‌نام المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی به شیوه اینترنتی و از طریق سامانه الکترونیک به نشانی http://azmoon.srttu.edu به دو صورت انفرادی و گروهی و با تایید نهایی توسط مدیر واحد آموزشی مدارس امکان‌پذیر است. گفتنی است؛ آزمون اوّلین دورۀ المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی ساعت 9 صبح روز دوم اسفندماه 94 برگزار می شود.   ثبت‌نام اولین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی، از امروز چهارشنبه سی‌ام دی‌ماه شروع و تا پایان وقت روز دوشنبه 5 بهمن ادامه دارد. به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، امسال برای اولین بار، المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور و همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می گردد. بر این اساس، ثبت‌نام المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی به شیوه اینترنتی و از طریق سامانه الکترونیک به نشانی http://azmoon.srttu.edu به دو صورت انفرادی و گروهی و با تایید نهایی توسط مدیر واحد آموزشی مدارس امکان‌پذیر است. گفتنی است؛ آزمون اوّلین دورۀ المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی ساعت 9 صبح روز دوم اسفندماه 94 برگزار می شود.



خبرنگار : فاطمه زهرا تجلی









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن