تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821607526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران: آمریکا تا سال 2025 از درون نابود می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:
آمریکا تا سال 2025 از درون نابود می‌شود
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: به اذعان بسیاری از تحلیل‌گران آمریکایی این کشور تا سال 2025 از درون نظام نابود می‌شود.

خبرگزاری فارس: آمریکا تا سال 2025 از درون نابود می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی بعد از ظهر امروز در جمع فرمانده پایگاه‌های ادارات کل و شورای بسیج کارمندان مازندران در استانداری اظهار کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی دنیا به صورت دو قطبی اداره می‌شد. وی تصریح کرد: آمریکا و شوروی سابق در اتاق فکر خودشان در حال برنامه‌ریزی برای مدیریت جهان بودند که انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و همه طرح‌های دو قطبی جهان سلطه از هم پاشید. مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران بیان کرد: پس از فروپاشی شوروی سابق آمریکا فکر می‌کرد که تنها حاکم جهان است و در حال برنامه‌ریزی برای تسلط کامل برجهان بود، ولی جمهوری اسلامی ایران مدیریت آمریکا بر عالم بر ملت‌های دنیا را نپذیرفت. وی با اشاره به هراسی که از پدیده انقلاب اسلامی در بین سرمدران آمریکا ایجاد شده بود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان این کشور در قانون امنیت ملی خودشان تجدیدنظر کردند و برخی از طرح‌ها و لوایح قانونی خود را برای تقابل با ایران تنظیم کردند. مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به استدلال آمریکا برای تسلط بر ملت‌های دنیا، یادآور شد: سردمداران آمریکا فکر می‌کنند که مغز متفکر دنیا هستند، قلب این مغز متفکر در خاورمیانه قرار دارد و مدیریت این قلب تپنده در اختیار مردم ایران است. وی با اعلام اینکه آمریکا همه توان خود را برای از بین بردن ایران اسلامی به‌کار برد، افزود: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که اگر تا سال 2025 نتوانند ایران را از صحنه روزگار محو کنند، خودشان از درون نابود می‌شوند به همین دلیل اقدامات ضدایرانی را در این سال‌ها تشدید کردند. غلامی با بیان اینکه راهبردهای آمریکا برای مبارزه با ایران به کمترین موفقیت منتج شد، بیان داشت: در سال‌های اخیر طرح برخورد هوشمند با انقلاب اسلامی را در برنامه کاری خویش قرار داد و سعی دارد با تهدید و تحریم و طرح مذاکرات به اهداف خود در نظام اسلامی برسند. وی ادامه داد: به اذعان بسیاری از تحلیل‌گران آمریکایی این کشور تا سال 2025 از درون نظام نابود می‌شود. این مسئول با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات در کشور، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد در این انتخابات رخنه کند و همه تلاش خود را در این زمینه نیز به‌کارگیری می‌کند، نباید اجازه دخالت به دشمن در کشور داده شود، به آمریکا چه مربوط است که در کشور ما چه اتفاقی می‎افتد. مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: همه تلاش آمریکا و صهیونیست داشتن مجلس ضعیف و متمایل به تفکر غربی است و این موضوع باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

94/10/30 - 16:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن