تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805216098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش غزه؛ نماى مقاومت /۲ رحیمیان: انتفاضه سوم از مقاومت مردم غزه در جنگ ۲۲روزه نشات گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همایش غزه؛ نماى مقاومت /۲
رحیمیان: انتفاضه سوم از مقاومت مردم غزه در جنگ ۲۲روزه نشات گرفت
تولیت مسجد مقدس جمکران در همایش غزه نماد مقاومت تاکید کرد که یکی از نتایج مقاومت در غزه تسری این روحیه به کرانه غربی بود که باعث شد امروز انتفاضه سوم مردم فلسطین شکل بگیرد و مردم فلسطین در کرانه غربی هم راه مردم غزه را بروند.

خبرگزاری فارس: رحیمیان: انتفاضه سوم از مقاومت مردم غزه در جنگ ۲۲روزه نشات گرفت



به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و عضو هیئت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین در ششمین همایش "غزه؛ نماد مقاومت" که صبح امروز به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با همکاری خبرگزاری قدس (قدسنا) برگزار شد، گفت : امام خمینی(ره) مسئله فلسطین را به جهان اسلام گسترش داد و آن را از تنگناهای گروهی و قومی خارج کرد و کاری کرد که مسئله دفاع از فلسطین به عنوان استراتژی اصلی امت اسلامی معرفی شود. عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد: آنچه در فلسطین اتفاق افتاد و در کل جهان اسلام تسری پیدا کرد تحت تاثیر خطی بود که امام (ره) ترسیم کردند.

حجت الاسلام رحیمیان در ادامه افزود : یکی از رویدادهایی که باید در تاریخ ثبت درخشان شود مقاومت مردم غزه در جنگ های اخیر همانند جنگ 22 روزه بود.غزه منطقه بسیار کوچک با جمعیت انبوه محصور بین دریا و رژیم اشغالگر و از ناحیه جنوب  از طرف مصر به صورت یک زندان کامل است .

وی ادامه داد : در تهاجم  22 روزه و بعد 51 روزه که به صورت پیوسته بمباران، فشار، کشتار  علیه این مردم صروت گرفت اما سرانجام اسرائیل با همه توانمندی نظامی اش نتوانست در این سرزمین ورود پیدا کنند و این ملت را ساقط کنند که بسیار اعجاب انگیز است .

وی گفت : فشاری که به مردم غزه از دیر زمان تا امروز وارد می شود قابل مقایسه با تحریمها و فشارها علیه ملت ایران نیست و  آنها باز هم ایستاده اند و تسلیم نشدند و اسرائیل و امریکا و اربابانشان هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند و این نشان این است که مقاومت بهترین راه برای از پای درآوردن دشمن است .

حجت الاسلام رحیمیان  تصریح کرد : رحمت خدا بر امام خمینی (ره) که در کربلا در جمعی از وعاظ  گفتند اینها (مستکبرین) مثل سگ هاری هستند اگر در مقابلشان ایستادگی و هجمه کردی عقب نشینی می کنند اما اگر ضعف نشان دادی تا نابودی طرف مقابل از پای نخواهند نشست .

وی گفت :  نکته بسیار جالب این است که مقاومت مردم غزه  درسی بود برای همه مسلمانان در جهان و یکی از نتایج آن تسری این روحیه مقاومت به کرانه غربی بود که باعث شد امروز انتفاضه سوم شکل گرفته و مردم فلسطین در کرانه غربی رود اردن هم راه مردم غزه را می روند و امیدواریم در این گام دوم ضربه سنگین تری به رژیم اشغالگر بخورد و گام بزرگ تر در جهت پیرزوی ملت فلسطین برداشته شود .
عضو هیئت اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین  افزود : آنچه که در منطقه می گذرد از ایجاد داعش و امثال آن و جنگهای داخلی در کشورهای منطقه همگی مربوط به اسرائیل ، امریکا و مزدوران قطر و عربستان و برای تحت الشعاع قرار دادن مسئله فلسطین و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است اما این آرزو را به گور خواهند برد و مقاومت در یمن ، سوریه ، فلسطین و لبنان و در همه جا پیروز خواهد شد و  باطل سرانجام همانند کف روی آب نابود شدنی است و آنچه می ماند حق است و ملتهاست و اسلام است . وی گفت : امیداوریم ملت ایران همچنان و همچون گذشته و زیر سایه مقام معظم رهبری راهی را که امام (ره) برای ما در دفاع از ملت فلسطین و مظلومان عالم و مقاومت ترسیم کرده ادامه دهیم .

94/10/30 - 14:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن