تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایگاه های سیار ایست و بازرسی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پایگاه های سیار ایست و بازرسی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه های سیار ایست و بازرسی ویژه مواد مخدر در استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قاسم سليماني دشتكي در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در نشستي با عليرضا جزيني، قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر مقرر شد تا اعتبار لازم براي راه اندازي دو پايگاه سيار ايست و بازرسي مواد مخدر در استان تأمين شود. وي تأكيد كرد: اين پايگاه هاي سيار ايست و بازرسي مواد مخدر در سه راهي كوشكي و سه راهي قرح، واقع در شهرستان لردگان فعال مي شود. سليماني دشتكي افزود: راه اندازي اين پايگاه هاي سيار ايست و بازرسي مواد مخدر در چهارمحال و بختياري، نقش مهمي در جلوگيري از مواد مخدر به استان از طريق استان هاي همجوار دارد. وي تصريح كرد: به منظور كسب نتايج مطلوب تر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، بايد نشست هاي تخصصي ويژه اي براي بررسي مشكلات قشرهاي مختلف جامعه برگزار شود. رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري بيان داشت: در اين نشست ها، بايد مشكلات اين حوزه به شكل موضوعي و تخصصي مورد بحث و تبادل نظر قرار گيرد. وي اضافه كرد: استفاده از توان سازمان هاي غيردولتي مردم نهاد براي رسيدن به خروجي مطلوب در اين زمينه، ضرورت دارد. سليماني دشتكي عنوان داشت: دسيسه هاي موجود در حوزه مواد مخدر، نوعي فتنه به شمار مي رود. وي اظهار كرد: مبارزه و مقابله فرهنگي در حوزه توليد، توزيع و مصرف مواد مخدر، بايستي به عنوان اقدامي اولويت دار پيگيري و اجرايي شود. استاندار چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود ادامه داد: با توجه به نتايج مطلوب برجام، شرايط كشور در حوزه هاي مختلف، در سال ۱۳۹۵ متحول مي شود. وي بيان كرد: وضعيت ايران در دوران پساتحريم، از شرايط مطلوب اقتصادي، سياسي، علمي و فرهنگي برخوردار خواهد شد. سليماني دشتكي همچنين با اشاره به نزديكي برگزاري انتخابات سال جاري يادآور شد: هيچكدام از مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري حق ندارند از اموال دولتي و بيت المال، له يا عليه كانديداهاي انتخاباتي استفاده كنند. وي به رد صلاحيت برخي داوطلبان در اين دوره از انتخابات اشاره و عنوان كرد: اگر كسي بتواند حقانيت خود را ثابت كند، در تجديد نظرها مي تواند تأييد شود. دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: اين استن جزو استان هاي پيشرو در زمينه مبارزه با مواد مخدر به شمار مي شود. سيد قدير مرتضوي باباحيدري تأكيد كرد: شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري، تمامي تعهدات مشخص شده استان در سال جاري را انجام داده است. وي افزود: به منظور ارتقاي كمي و كيفي برنامه هاي مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختياري، نشست هاي تخصصي و فوق العاده در شهرستان هاي ۹ گانه استان برگزار و راهكارهاي لازم در اين زمينه بررسي و معذري مي شود. گفتني است، انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، هفتم اسفند سال جاري به طور همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.  

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 30 دی 1394 - 12:10:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن