تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820686551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست آتش‌نشانی قشم خبر داد تجهیز و نوسازى آتش‌نشانى منطقه آزاد قشم بعد از گذشت 25 سال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست آتش‌نشانی قشم خبر داد
تجهیز و نوسازى آتش‌نشانى منطقه آزاد قشم بعد از گذشت 25 سال
سرپرست آتش‌نشانی قشم گفت: خرید کامیون‌های آتش‌نشانى فوق پیشرفته، نردبان هیدرولیکى براى بالارفتن از ارتفاعات، جذب نیروى انسانى و افزایش کادر فنى، ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانى در نقاط مختلف شهر، از سوی منطقه آزاد در حال انجام است.

خبرگزاری فارس: تجهیز و نوسازى آتش‌نشانى منطقه آزاد قشم بعد از گذشت 25 سال



نجم الدین فریدونى در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: تجهیزات حفاظت فردى، شامل کلاه‌ایمنى، دستکش، لباس و کفش عملیاتى ضدحریق و دستگاه سیستم تنفسى، بخشى از اقلام خریدارى شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم است.
سرپرست آتش‌نشانى قشم ضمن تشکر از مدیرعامل منطقه آزاد و معاونت عمرانى سازمان افزود: ناوگان آتش‌نشانى قشم کاملا فرسوده و قدیمی بود که پس از گذشت 25 سال به همت مدیران مربوطه جان تازه‌اى گرفت و با هزینه‌اى بالغ بر ٢ میلیارد ریال نوسازى شده است.
فریدونى با اشاره‌اى به دوره‌هاى آموزشى پیشرفته بیان داشت: برای بالا بردن سطح آموزشی پرسنل با رایزنى‌هاى انجام شده دوره هاى پیشرفته ٣٢ ساعته اطفای حریق و کمک‌هاى اولیه، انجام عملیات در ارتفاع و آموزش غواصى براى امداد و نجات دریایى با حضور اساتید مجرب در حال برگزارى است که این‌گونه آموزش‌ها در نوع خود بى‌سابقه بوده است.
وى ادامه داد: هم‌اکنون دوره‌هایی شامل cpr، تنفس مصنوعى، پانسمان در محل و کمکهاى جانبى در تصادفات جاده اى در حال برگزارى است و  پرسنل آتش‌نشانی در پایان این کلاس‌ها پس از آزمون‌های مربوطه مدرک بین‌المللى اخذ خواهند کرد.
سرپرست آتش‌نشانى قشم در بخش دیگرى از سخنان خود اظهار داشت: خرید کامیون‌های  آتش‌نشانى فوق پیشرفته مطابق با استانداردهاى روز جهان، نردبان هیدرولیکى براى بالا رفتن از ارتفاعات،  جذب نیروى انسانى و ایجاد ایستگاه‌های  آتش‌‌نشانى در نقاط مختلف شهر قشم از دیگر اقداماتى است که از سوی مدیران منطقه آزاد در حال انجام است.
فریدونى در پایان تصریح کرد: نصب بى‌سیم‌هایى با برد بالا در محل آتش نشانى، از دیگر اقدامات است.


94/10/30 - 11:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن