تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802958438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجد جامع مسکو/ وفای سگ/ سفارت ایران در آمریکا،ساختمان شماره یک ایالات متحده


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مسجد جامع مسکو/ وفای سگ/ سفارت ایران در آمریکا،ساختمان شماره یک ایالات متحده
بايد بدانيم كه تحريم، فقط اقتصادی و خارجی نيست، ما بايد تحريم های فکری و ذهنی و انگیزشی خود را نيز بشكنيم و با شروعی تازه و آغاز تغيير از خود، دنیایی بهتر و زيباتر برای خودمان، خانواده مان و همكاران مان بسازيم.
در شبکه گردی عصرایران مطالب متنوعی در حوزه های سیاسی و اجتماعی گردآوری شده است که در ادامه می توانید بخوانید و ببینید:


1- شهری که هنوز هم شهر قصه ست حمید در وبلاگش نوشت: شهر قصه - بعد از کندن دندانِ سالمِ فیل: "خر: مام بریم دنبال کار خودمون. راستی گوش کن چی میگم. اگه عشقت کشید، یه سری به ما بزن. میدونی آدرس چاکرت کجاست؟ فیل: بله قربان... میدونم میمون: یادتم رفت عیب نداره. اینجا از هرکی بپرسی کی خره؟ بِت میگه خر خودتی. شاید یکی از دلایلی که شهرمان هنوز هم شهرِ قصه است همین باشد. اینکه اکثرِ ما احتمالِ خر بودنِ هرکسی را میدهیم جز خودمان. حتی در خلوتمان هم گردن نمیگیریم که در زندگیمان گاههایی هم بوده که دندانِ سالمی را اشتباهی از بیخ درآورده باشیم...اینجوری میشود که اگر دیربجنبیم باقیِ دندانهایِ سالممان هم یکی یکی بدست خودمان یا باقیِ شخصیتهای شهرقصه ی زندگیمان کنده میشود و آخرش میشویم یک مشت بی دندان که نه توانِ ادای حرفهای خودمان را داریم نه قدرتِ جویدنِ حرفهای همدیگر... هضمشان پیشکش... 2- فیلم نقطه کور بخش هايى از فيلم " نقطه كور " به كارگردانى مهدى گلستانه با بازى محمدرضا فروتن، هانيه توسلى، محسن كيايى که در کانال رزونامه سینما در تلگرام منتشر شد:



3- در مسیر آزادی حبیب حسنی هم در تلگرام نوشت: هيچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند؛ اما همه می توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه ای بسازند. بايد بدانيم كه تحريم، فقط اقتصادی و خارجی نيست، ما بايد تحريم های فکری و ذهنی و انگیزشی خود را نيز بشكنيم و با شروعی تازه و آغاز تغيير از خود، دنیایی بهتر و زيباتر برای خودمان، خانواده مان و همكاران مان بسازيم. 4- اندر احوالات سفارت ایران در آمریکا هادی شاهی در لاین با انتشار تصاویر زیر از سفارت آمریکا نوشت: سفارت ایران در امریکا از سال 1980 تعطیل است. در این دوران 35 ساله، ساختمان سفارت ایران در واشنگتن متروکه باقی مانده است ولي دخل و تصرفي در آن صورت نگرفته است. با این حال روزنامه اورشلیم پست در مقاله ای مدعی شده است که امریکا به عمد از سفارت سابق ایران در واشنگتن محافظت می کند. در سال 2013 فردی به نام اریک اسماعیل پارنسی، که یک هنرمند امريكايي ایرانی تبار است اجازه یافت بعد از 34 سال از داخل این ساختمان بازدید کرده و تصاویری تهیه کند. آلبومی که این هنرمند تهیه کرد، نامش گالری ایام بود که در نمایشگاهی بین المللی در دوبی به نمایش درآمد. در ادامه تعدادی از این عکس ها را مشاهده خواهید نمود. آخرین سفیر ایران در امریکا، آقای اردشیر زاهدی بود که در این ساختمان مشغول به کار بوده است. همچنین بنابرگزارش های متعدد شخصیت های مهم امریکایی نظیر الیزابت تیلور، باربارا والترز، اندی وارول ، فرانک سیناترا، سناتور ادوارد کندی و هنری کسینگر، وزیر امورخارجه وقت از این ساختمان بازدید کرده بودند. باربارا والترز، یکی از معروفترین شخصیتهای تلویزیونی امریکا و یکی از پایه گزاران شبکه خبری ABC امریکا در کتابش نوشته: آنجا که صحبت از اغراق، گزافه گویی هنری و لذت خالص درمیان باشد، در آن صورت، سفارت ایران، ساختمان شماره یک امریکا خواهد بود. هم اینک ایران، در امریکا فقط یک دفتر حفاظت از منافع دارد که در بخشی از ساختمان سفارت پاکستان واقع است.
شبکه گردی



شبکه گردی



شبکه گردی



5- به رای سال 92 ایمان دارم محمد علی آهنگران در کانال تلگرامی خود نوشت: من همچنان به رايي كه در خرداد نود و دو به دكتر روحاني دادم ايمان دارم و به آن افتخار مي كنم. دولت يازدهم چالشهاي عجيب و شگفت انگيزي پيش رو داشته و دارد و به گمان من يكي از مهمترين آنها را در جريان اجرايي شدن برجام پشت سر گذاشته است هر چند چالشهاي پيچيده تري در مقابل دارد. دولت مي بايست پس از توفيق هسته اي مسأله تفاهم سياسي را به عنوان يك پروژه عاجل و فوري در دستور كار قرار دهد و مي توان تهديد رد صلاحيتهاي گسترده را از طريق گفتگو هاي ملي به فرصت تفاهم سياسي تبديل نمود اگر دولت روحاني از اين مساله مهم غفلت كند شكاف عميق ناشي از وقايع تلخ سال هشتاد و هشت، حفظ دستاوردهاي موفقيت هسته اي را بسيار سخت خواهد كرد. دولتي كه همه هزينه‌هاي برجام را پرداخته است و اكنون خود را براي بهره‌برداري از منافع آن آماده مي‌كند، به يك باره مواجه با قضيه عربستان و مشكلات بعد از آن مي‌شود، در سياست داخلي هم موضوع رد صلاحيتها موجي از عدم رضايت و نا اميدي را ايجاد نموده است. چرا چنين وضعي ايجاد شد؟ پاسخ خيلي ساده است، فقدان تفاهم در سياست داخلي. پروژه اصلي کشور نه حل بحران هسته‌اي است و نه حل بحران اقتصادي، بلكه رسيدن به حدي از تفاهم ملي است. بدون اين تفاهم ممكن نيست كه مشكلات سياست خارجي و اقتصادي را بتوان حل كرد.انتخابات پیش روی ما در اسفند ماه اگر آخرين فرصت براي رسيدن به اين تفاهم نباشد، به طور قطع مهم‌ترين فرصت است. 6- خودروهای تک سرنشین عامل اصلی ترافیک هادی زارعی در وبلاگ خود تصاویر جالبی از بار ترافیکی در شرایط مختلف منتشر کرد:
لینک


لینک


لینک



تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 20 January 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن