تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813113445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش حمایت از بیماران صرعی و تشنجی استان مرکزی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: همایش حمایت از بیماران صرعی و تشنجی استان مرکزی برگزار شد استان‌ها > مرکزی - مدیر عامل خانه سازمان های غیر دولتی استان مرکزی عصر روز سه شنبه در همایش حمایت از بیماران صرعی و تشنجی استان مرکزی در سالن اجتماعات کوثر بیان داشت: امیدوارم برجام در دگرگونی جامعه سلامت نیز موثر باشد.


به گزارش خبرآنلاین آقاخانی گفت: با توجه به اجرایی شدن بر جام و رفع تحریمات انتظار می رود جامعه سلامت نیز مشکلاتش مرتفع گردد.
وی افزود: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به صرع سه وظیفه مهم که شامل نشر آگاهی در جامعه، پیگیری اعضای انجمن از بیماران و مشارکت در کمک های خيرين،را بر عهده دارند.
آقا خانی عنوان کرد: انجمن بیماران مبتلا به صرع 2 بال مهم دارند که متشکل از داوطلبانه بودن و غیر سیاسی بودن اعضای آن است. که هیچ گاه نمی خواهند وارد جریانات سیاسی شوند.
وی افزود: در حوزه سازمان های مردم نهاد ، عملکرد مالی کلیه ی موسسات خیریه را بررسی خواهیم کرد تا مطمئن شویم کمک های خيرين در جای درست استفاده خواهد شد.
در ادامه این مراسم رئیس بهزیستی اراک نیز گفت: تا سال 90 بهزیستی، بیماران مبتلا به صرع به عنوان یکی از دسته های بیماران تحت پوشش خود قرار داد.
فرقانی گفت: بیماران مبتلا به صرع در صورتی می توانند از خدمات بهزیستی استفاده نمایند که علاوه بر صرع، معلولیت نیز داشته باشند و یا بر اثر صرع معلولیت در بیماران مبتلا به صرع ایجاد شود.
وی افزود: تا سال 90 در کل استان مرکزی 669 بیمار مبتلا به صرع تحت پوشش بهزیستی بوده اند و برخی بیماران مبتلا به صرع از خدمات بهزیستی مثل مسکن نیز، استفاده نموده اند.
وی افزود: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به صرع هرگونه حمایت دیگری را لازم داشته باشند بهزیستی متقبل می شود.
در ادامه مقدم کارشناس ارشد مرکز بهداشت استان مرکزی نیز گفت : در استان مرکزی خدمات کلیه بیماران مبتلا به صرع اعم از مراقبت و دارو و آموزش تا سال 90 به صورت رایگان بود.
 مقدم افزود: از سال 90 به بعد کلیه خدمات فقط در روستاها به صورت رایگان در اختیار بیماران مبتلا به صرع قرار گرفته است.
در ادامه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی در استان مرکزی نیز در سخنانی خاطرنشان ساخت : کمیته امداد امام خمینی همکاری خوبی را با انجمنهای خیریه جهت بهبود وضعیت بیماران دارد. ناصری ادامه داد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به صرع هرگونه کمکی که نیاز داشته باشد کمیته امداد امام خمینی حاضر به همکاری است و از هیچگونه کمکی دریغ نخواهد کرد.
در پایان صفری مدیر عامل انجمن بیماران مبتلا به صرع در استان مرکزی بیان کرد: هم اینک بیش از 400 بیمار مبتلا به صرع تحت حمایت انجمن هستند و با توجه به نوپا بودن انجمن حمایت از بیماران مبتلا به صرع این انجمن نیازمند کمکهای خیرین می باشد 

کلید واژه ها: استان مرکزی - بیماری‌های خاص -




چهارشنبه 30 دی 1394 - 09:19:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن