تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821282107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از دختر خارق العاده انگلیسی تا پلمپ یک رستوران معروف در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از دختر خارق العاده انگلیسی تا پلمپ یک رستوران معروف در تهران


شادترین مردم ایران/ جمع آوری شد/ دعا می کنیم/ توهین کامرون/ پلمپ رستوران معروف تهران و ابر دختر از جمله بخشهای در حاشیه خبر ۲۰ سه شنبه ۲۹ دی ۹۴ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخشهای خبر 20 شبکه خبر است. شادترین مردم ایران
در جلسه امروز کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، از شادترین استان های کشور گزارشی داده شد. طبق این گزارش، استان های گیلان، بوشهر و گلستان به ترتیب در ردیف اول تا سوم رتبه شادکامی در کشور هستند و استان تهران بعد از این سه استان در رتبه چهارم است.

جمع آوری شد
مقداری آمپول «هپارین» که اشتباهی در جعبه های «رانیتیدین» در بازار توزیع شده بود، همگی جمع آوری شدند. مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، درباره این اشتباه گفت: ضمن اطلاع رسانی سریع به تمام مراجع خصوصا کادر درمان، نسبت به جمع آوری آن اقدام کردیم. عبدالهی گفت: اشتباه اگر چه غیر عمد بوده اما به خاطر حساسیت ماجرا، با شرکت مذکور، طبق ضوابط برخورد می کنیم.

دعا می کنیم
ریه فرج‌الله سلحشور از کار افتاد و حالش وخیم‌تر شده است. فرج الله سلحشور تحت مراقبت‌های ویژه در بخش آی سی یوی بیمارستان، به وسیله دستگاههای پزشکی قادر به تنفس و هنوز هشیار است. سلحشور که فعالیت هنری خود را از سال 61 آغاز کرد، کاگردانی آثار فاخری چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر را در کارنامه دارد.
توهین کامرون
نخست وزیر انگلیس زنان مسلمان را به نوعی بی سواد و کم سواد خواند و گفت: 20 میلیون پوند برای این کنار گذاشتیم تا زنان مسلمان زبان انگلیسی یاد بگیرند تا از این طریق جلوی افراطی گری گرفته شود. کامرون حتی پا را فراتر گذاشته و با لحنی هشدار آمیز گفت: همسران زنان مهاجر مسلمانی که آزمون‌های زبان انگلیسی را با موفقیت نگذرانند، باید بریتانیا را ترک کنند .

پلمپ رستوران معروف تهران
رستورانی معروف در پایتخت پلمپ شد. یک منبع قضایی گفت: مواد غذایی این رستوران در دو نوبت به آزمایشگاه فرستاده شد و مواردی از تخلف بهداشتی در آن‌ها دیده شده بود  که با دستور مقام قضایی این رستوران برای رسیدگی به تخلفاتش، پلمپ شد. معاونان دادستان تهران چند وقت پیش هم یک آش فروشی پایتخت و همچنین چند رستوران در فرحزاد را به خاطر تخلفاتشان پلمپ کرده بودند.

اَبَر دختر
«اولیویا فرانس‌ورث» دخترک هفت ساله انگلیسی، نه گرسنه و خسته می‌شه و نه حتی درد را احساس می‌کند. اولیویا، هرچند از یک ابر آدم چیزی کم ندارد، اما در واقع دچار نوعی اختلال عجیب و کروموزومی است که دانشمندان تا امروز نتوانستند، نامی براش پیدا کنند. این دختر که می تواند چندین روز را بدون غذا سپری کند، متوجه آسیب های جسمی که می بیند، نمی شود.  
دانلود

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن