تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه ستاد دهه فجر لنده مطرح شد از لزوم حذف و یا ادغام تا اسمی بودن برخی کمیته‌های ستاد دهه فجر در لنده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جلسه ستاد دهه فجر لنده مطرح شد
از لزوم حذف و یا ادغام تا اسمی بودن برخی کمیته‌های ستاد دهه فجر در لنده
در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان موضوعات مختلفی از جمله پرداخت تعدد کمیته‌ها و اسمی بودن برخی از آنها و تبریک به مناسبت اجرای برجام و دستگیری تفگنداران آمریکایی مطرح شد.

خبرگزاری فارس: از لزوم حذف و یا ادغام تا اسمی بودن برخی کمیته‌های ستاد دهه فجر در لنده



به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، جلسه ستاد دهه فجر شهرستان لنده عصر امروز با حضور مسئولان و نمایندگان ادارات این شهرستان در دفتر فرماندار لنده جهت برنامه‌ریزی برای بزرگداشت دهه فجر برگزار شد. در این همایش موسی محتشم بخشدار موگرمون خطاب به اعضای کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر، گفت: برگزاری برنامه‌ها و گرامیداشت دهه فجر نیازمند حضور جدی ادارات و نهادها است. وی افزود: اسمی بودن ادارات در کمیته‌های اجرایی مشکلی را حل نخواهد کرد اداراتی که نمی‌توانند به بهبود و کیفیت اجرای برنامه‌ها کمک کنند خود از عضویت کمیته‌ها انصراف دهند. محتشم یادآور شد: در سال‌های گذشته مشارکت و همراهی مسئولان با هم رشد و تأثیر به‌سزایی در اجرای برنامه‌ها و کیفیت‌بخشی به آن شده است. محمد مرادی فرماندار لنده در این زمینه با اشاره به لزوم مشارکت همگانی ادارات در اجرای برنامه‌ها گفت: ارزیابی عملکرد ادارات پس از دهه فجر انجام خواهد شد و راهکارهای لازم برای تشویق ادارات در نظر گرفته خواهد شد. مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده نیز در این جلسه با اشاره به جمله‌ای از مقام معظم رهبری که فرمودند«گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت: در اولین پنجشنبه دهه فجر مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا نیز برگزار خواهد شد. سید محمدتقی افرازیان افزود: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی که اداره بنیاد شهید در طول سال و خصوصاً ایام الله دهه فجر انجام خواهد داد. وی در ادامه به دستگیری تفنگداران آمریکایی در آبهای خلیج فارس اشاره و گفت: نیروی دریایی سپاه بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را با حراست و محافظت از آب‌های نیلگون خلیج فارس به نمایش گذاشته است. افرازیان با تبریک اجرای برجام پس از سال‌ها تلاش شبانه‌روزی دولتمردان برای اثبات حقانیت ایران گفت: آغاز رفع تحریم‌ها با اجرای برجام خود دستاورد بزرگی برای ملت بوده که باید به ملت و دولت‌مردان این دستاورد را تبریک گفت. در ادامه جلسه افراد حاضر بر لزوم فضاسازی شهر و روستاها اشاره کردند و از شهرداری و دهیاری‌ها خواستند نسبت به فضاسازی مناسب برای ایام الله دهه فجر اقدام کنند. ابوطالب سیاهی نماینده شهرداری در جلسه با اشاره به مشکلات عدیده  شهرداری در پرداخت حقوق کارکنان خود گفت: شهرداری قریب به دو ماه است به دلیل مشکلات مالی نتوانسته حقوق کارکنان و کارگران خود را پرداخت کند. مسئول فرهنگی شهرداری لنده یادآور شد: شهرداری در حد توان خود نسبت به فضاسازی دهه فجر اقدام خواهد کرد ولی سایر ادارات باید در این زمینه شهرداری را یاری کنند. برخی از مسئولان شهرستان لنده در این جلسه تعدد کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر را مانع تحقق و کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها دانستند و خواستار حذف و یا ادغام برخی کمیته‌ها شدند.

94/10/29 - 18:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن