تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802245845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان رضوی: تشکل‌های مردم نهاد نقش کلیدی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار خراسان رضوی:
تشکل‌های مردم نهاد نقش کلیدی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نیست، گفت: تشکل‌های مردم نهاد نقش کلیدی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند.

خبرگزاری فارس: تشکل‌های مردم نهاد نقش کلیدی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با شروع رفع تحریم‌ها عرصه جدیدی برای تعامل با سایر کشورها شکل بگیرد و از ظرفیت‌های جدید بتوانیم به نحو احسن استفاده کنیم. استاندار خراسان رضوی افزود: مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که از اقدامات کلیشه‌ای در پیشبرد اهداف باید پرهیز شود، به طوری که همه باید از امکانات دستگاه‌ها استفاده کنند لذا مسئولان آموزش و پرورش به همراه دانشگاهیان باید از این ظرفیت‌ها بهره لازم را ببرند. وی با تاکید بر اهمیت بحث عفاف و حجاب در جامعه، بیان کرد: باید گفت یکی از رهنمودهای سازنده مقام معظم رهبری اشاره به بحث سبک زندگی ایرانی اسلامی است که همواره باید توجه ویژه به آن داشت و تمام دستگاه‌های استان برای تحقق این فرمایش رهبری برنامه‌ریزی جدی داشته باشند. رشیدیان عنوان کرد: پژوهشی برای ما ارزش دارد که مسئله محور باشد چون پژوهشی که قرار باشد تمام ابعادش به کتابخانه برود کارآمدی ندارد، با این رویکرد وقتی می‌توان به طرح‌ها نمره مثبت داد که در جامعه اثرات آن را مشاهده کنیم و در کنارش باید نتایج را به گروه‌های مرجع اجتماعی نیز ارائه دهیم. وی تصریح کرد: یکی از بحث‌های مطرح شده در این جلسه که جزء اقدامات کمیته‌های چهارگانه ستاد است درون‌سازی بوده و در همین راستا آموزش و پرورش با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند کمک به اجرای این مهم در استان کند. استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به فعالیت‌های سازنده در فضای شبکه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: با این نگاه باید توجه داشته باشیم که بحث عفاف و حجاب مختص بانوان تنها نیست و در کنارش نقش گروه‌های مردم نهاد برای گستری فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کلیدی است. رشیدیان با اشاره به اینکه یکی از بحث‌های اصلی ما در این ستاد مباحث فرهنگی و حوزه‌های اندیشه‌ای است، گفت: مسلما دستگاهی مانند نیروی انتظامی در بحث اعمال قانون به طور جدی عمل می‌کند اما در بحث پیشرو بودن استان در اعمال قانون و حفظ این عنوان در کشور باید تلاش بیشتری انجام شود. وی تاکید کرد: در جایگاه صیانت از حقوق شهروندی باید به عملکرد دستگاه‌ها در بحث فراینده اداری، تکریم ارباب رجوع، دولت الکترونیک، سلامت و مقابله با فساد اداری دقت ویژه‌ای شود که باید گفت مدیران دستگاه‌ها مسئولیت محوری در این حوزه دارند. استاندار خراسان رضوی با تاکید بر گسترش فرهنگ هنر در بین اقشار مختلف خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از امکانات هنری و اصحاب هنر ظرفیت بسیار سازنده‌ای است که باید از آن در قالب‌های مختلف استفاده کرد.

94/10/29 - 14:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن