تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815159737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیاز کشورها به برنامه های توسعه ای پایدار /آسیب زمین از گرمایش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گزارش پانا از مراسم جایزه جهانی انرژی : نیاز کشورها به برنامه های توسعه ای پایدار /آسیب زمین از گرمایش وزیر نیرو با بیان اینکه توسعه باید به گونه ای برنامه ریزی شود که توسعه پایدار را به دنبال داشته باشد ، گفت :امروز افزایش جمعیت ، رشد شهرنشینی و توسعه صنعتی موجب شده تا منابع گوناگون کره زمین مورد تهاجم قرار گرفته و مساله گرمایش زمین تمام ابعاد زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي ساعت 11:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا حمید چیت چیان  در مراسم شانزدههمین دوره اهدا جایزه جهانی انرژی در محل سالن همایش های برج میلاد تهران اظهار داشت : امروز نیازمند پایداری در تمام ابعاد زندگی بشر هستیم و منابع کره زمین باید به شکل غیر پایدار استفاده شود و در واقع توسعه پایدار نیاز اساسی امروز جهان است.
به گفته این مقام مسئول، جمعیت رو به فزونی جهان و محدودیت منابع آن باید مورد توجه جدی قرار گیرد ، و نسل های آینده همچون انسان های امروز حق حیات دارند.
وزیر نیرو افزود: مردم نیاز به توسعه دارند ، اما توسعه را باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که پایدار بوده و برای نسل امروز و برای آیندگان تداوم داشته باشد.
وی یادآور شد: آب، هوا، تامین انرژی و منابع خاک از جمله مسائل امروز مردم جهان محسوب می شود و رشد جمعیت در کنار گسترش شهرها و توسعه صنعتی به عنوان دغدغه های امروز جوامع بشری است.

به گفته چیت چیان، بروز خشکسالی ها و سرازیر شدن سیلاب های مخرب از جمله نشانه های تاثیرگذاری مسئله گرمایش زمین است که نشان می دهد منابع کره خاکی به صورت غیرپایدار استفاده می شود.
وی گفت: 190 کشور جهان در دسامبر (10 آذر تا 10 دی ) 2015 در مراسم "کاب 21 " در فرانسه برنامه های خود را برای کنترل و کاهش انتشار کربن بیان کردند و امیدواریم با پایداری و استقامت در مسیری که ترسیم شده، انسان و حیات انسانی، منابع کره خاک و اکو سیستم در همه جهان به یک پایداری مطلوب برسد.
وزیر نیرو اضافه کرد: بنیاد جهانی انرژی با تکیه بر این اهداف فعالیت های خود را انجام می دهد و با اعطای جایزه به همه کسانی که در این کره خاکی در زمینه آب، هوا، خاک، جوانان کارهای ارزشمندی انجام می دهند در مسیر پایداری گام برداشته اند.
بنیاد جهانی انرژی یک سازمان غیرانتفاعی است که در پی افزایش آگاهی ها و جلب توجهات در راه ایجاد یک بازنگری و تجدید نظر جهانی در حوزه مسائل مرتبط با انرژی و محیط زیست فعالیت می کند.
به گزارش خبرنگار پانا بیش از 170 کشور جهان عضو رسمی این بنیاد محسوب می شوند و بزرگترین طرح های زیست محیطی توسط سازمان ملل به منظور نظارت به این بنیاد سپرده می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن