تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره ارشاد شهرضا خبر داد فعالیت آمورشگاه‌های متنوع موسیقی و هنرهای تجسمی در شهرضا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره ارشاد شهرضا خبر داد
فعالیت آمورشگاه‌های متنوع موسیقی و هنرهای تجسمی در شهرضا
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: چندین موسسه آموزشی موسیقی و هنرهای تجسمی با زمینه فعالیتی مناسب در شهرستان شهرضا فعال هستند.

خبرگزاری فارس: فعالیت آمورشگاه‌های متنوع موسیقی و هنرهای تجسمی در شهرضا



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمدعلی جعفری صبح امروز در جلسه بررسی ظرفیت­‌ها و چالش‌­های توسعه فرهنگی شهرضا با بیان این ­که این شهرستان از دیرباز شهری فرهنگی به حساب می‌­آید، گفت: ما علاوه بر وجود حکما و علما، در زمینه اساتید نیز به دیگر شهرستان­‌ها استاد می‌فرستیم. وی با اشاره به جمعیت و مهاجرپذیری شهرضا، اظهار کرد: با توجه به مهاجرت از روستاها به شهرها، تمرکز اصلی اداره ارشاد شهرضا بر روستا­ها قرار گرفته­ است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به استقبال روستاییان شهرضا از اقدامات فرهنگی، تصریح ­کرد: اقدامات اصلی خود را با مساجد شروع­ کردیم که در این راستا اکنون 55 کانون فرهنگی مساجد در شهرستان داریم. جعفری با اشاره به تنوع آموزشگاه­‌های شهرضا، خاطر نشان­ کرد: در این شهرستان چندین موسسه آموزشی موسیقی و هنرهای تجسمی با فعالیت خوبی حضور دارند و همچنین مجتمع سینمایی ما نیز با اکران فیلم محمد رسول­ الله (ص) شروع به فعالیت کرده ­است. وی با بیان این­ که رویکرد اصلی افزایش نشاط در جامعه است، گفت: فرماندار شهرضا و امام جمعه همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و تعامل بسیار مناسبی نیز با ادارات و سازمان­‌های شهرستان داریم. رئیس اداره ارشاد شهرضا با اشاره به فعالیت‌­های قرآنی موجود در این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به تمرکز فعالیت­‌های فرهنگی در مساجد، استقبال در زمینه فعالیت­‌های قرآنی بسیار زیاد است و شاهد رشد این فعالیت­‌ها و مسابقات قرآنی در کانون­‌های مساجد هستیم. جعفری با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان شهرضا، تصریح­ کرد: شهرضا زمینه بسیار خوبی در اقدامات فرهنگی دارد و در بسیاری از موضوعات به صورت پایلوت عمل کرده و سرآمد هستیم. وی با اشاره به لزوم ترویج خانه­‌های دیجیتال در روستاهای شهرستان شهرضا، گفت: انجمن­‌های هنری از جمله انجمن خوشنویسی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند که بازده کشوری نیز به همراه دارند.

94/10/29 - 11:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن