تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 508 کیلوگرم تریاک و حشیش در خراسان‌جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: سرهنگ شجاع خبر داد: کشف 508 کیلوگرم تریاک و حشیش در خراسان‌جنوبی ایلنا: فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 508 کیلوگرم مواد مخدر در 24 ساعت گذشته در شهرستان مرزی نهبندان خبر داد.
کشف 508 کیلوگرم تریاک و حشیش در خراسان‌جنوبی

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید شجاع گفت: ماموران پاسگاه عملیاتی سهل‌آباد نهبندان هنگام کنترل محورهای منطقه به دو دستگاه خودروی پژو 405 که قصد عبور از کمین ماموران را داشتند مشکوک و به آنان دستور توقف دادند. شجاع افزود: سوداگران مرگ از منطقه فرار کردند که پس از 15 کیلومتر تعقیب و گریز، خودرو قاچاقچیان مواد مخدر توسط پلیس متوقف شد. در بازرسی از این خودروها، 272 کیلوگرم حشیش کشف کردند. وی عنوان کرد: همچنین ماموران در بازرسی از دو دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی مزدای عبوری نیز 236 کیلوگرم تریاک کشف کردند. سرهنگ شجاع گفت: در این عملیات‌ها 5 دستگاه خودرو توقیف و 11 سوداگر مرگ با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند. شهر نهبندان مرکز این شهرستان در 105کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی قرار دارد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۲۲:۱۵:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن